شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۳

افطار جراح عراقی در اتاق عمل+عکس

جمعه ۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 429985
در این روزها که نیروهای مردمی و ارتش عراق با تروریست های داعشی در حال جنگ هستند، روزه و افطارشان را نیز در حال و هوای جنگ تجربه می کنند.
به گزارش جهان، رمضان ماه مهمانی خدا در عراق رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و روزه گرفتن در هوای گرم تابستان و مقابله با دشمن تکفیری داعش نیز حال و هوای دیگری به مجاهدین عراقی داده است.
اخیرا عکسی از جراح عراقی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در اتاق عمل روزه خود را همانند برادران مجاهدش در خط مقدم افطار می کند.

این جراح عراقی که در حال درمان یکی از مجروحین خط مقدم جنگ مقابل داعش بود با شنیدن صدای اذان روزه خود را با خوردن کمی شیر افطار می کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا
باسلام وآرزوی قبولی طاعات من ماه رمضان رادرعراق باگرمای بالای 40درجه درتابستان تجربه کردم باروزهای بلندش ودیدم چطورحرمت ماه مبارک رانگه داشتندحتی بچه های کوچک نیزروزه خودرامی گرفتندامادرکشورخودم دیدم برخی جوان هایی که زیرکولرهای خنک حرمت این ماه رانگه نداشتند
رضا
خداوند تمامی برادران مجاهد اسلامی را رد هرجای دنیا که هستند موفق و موید بدارد
قبول حق باشد ان شا الله
Iran, Islamic Republic of
مرحبا