جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱۷

جنگنده اسرائیلی برای مقابله با ایران +عکس‎

چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 429698
رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با تهدید ایران، حزب‌الله و سوریه اقدام به آموزش خلبانان خود با هواپیمای جدیدی با نام "لاوی" کرد.
به گزارش جهان، ده‌ها دانشجوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز در پایگاه نیروی هوایی هاتزریم درجشن فارغ‌التحصیلی خود شرکت خواهند کرد. البته این خلبانان جدید متفاوت هستند زیرا اولین خلبانانی هستند که دوره آموزشی با جت آموزشی M-۳۴۶ Master را پشت سر گذاشته‌اند. این جت آموزشی در ارتش رژیم صهیونیستی لاوی نام گرفته که در زبان عبری به معنی شیر است.

معاون فرمانده اسکادران آموزشی هاتزریم اعلام کرد که این هواپیمای جدید به خلبانان این امکان را می‌دهد که برای رویارویی با موشک‌های زمین به هوا، هواپیماهای مهاجم و دیگر تجهیزاتی را دارد که در اختیار ایران، حزب‌الله و دولت سوریه است. این هواپیما که توسط شرکت ایتالیایی آلنیا آئرماچی ساخته شده است از ماه ژانویه وارد ارتش رژیم صهیونیستی شده و برنامه‌های آموزشی پرواز با هواپیماهای جنگی را تغییر داده است.

یکی از مقامات ارشد پایگاه هاتزریم در باره این هواپیما گفت: این هواپیما مسلما باعث بهبود توانایی خلبان برای مقابله با چنین تهدیداتی خواهد شد. ما قادر به آموزش آنها در هوا به شیوه‌ای واقعی هستیم. این چیزی است که قادر به انجام آن با هواپیماهای Skyhawk یا F۱۶ A نیستیم.

وی در ادامه گفت: از هر طریق لاوی بسیار پیشرفته تر از Skyhawk و F۱۶ A است. دانشجویان فعلی پس از ۶ ماه آموزش با لاوی اکنون قادر به نبرد هوایی هستند. آنها آمادگی رویارویی با هواپیماهای دشمن را نیز دارند. آنها توانایی مکان‌یابی، هدفگیری و بمباران یک هواپیما را دارند. نها آمادگی رویارویی با هواپیماهای دشمن را نیز دارند.





منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این شیر سماوره یا شیر غیر پاستوریزه
شيرنوشيدني هم نيستن .شتردرخواب بيندپنبه دانه.بروبمير شيطان بزرگ .فقط به اشاره انگشت رهبريم
Iran, Islamic Republic of
همون تانک مرکاوا و ناو جنگی پرسروصداشون را هم حزب الله حسایشو رسید!
اینم از همون مدلهاست!
سرباز اماده رهبر
جرات داری پاشو بیا
Romania
مثل سگ فقط عوعو کردن بلدن
چه غلطهای اضافه
بیچاره ها دلشونو به چه چیزایی خوش کردن.......
ههههههه.خندیدیم
باش
United States
... زیادی میخورن اسراییلیهای لجن!
مجید
شیر باشه پلنگ باشه گاو باشه برای ما گنجشکی بیشتر نیست
مرگ بر اسرائیل
حالا باید کسانی که زبان ایتالیایی بلدند مشخصات این هواپیما ها را پیدا کنند و تحویل مهندسان ما بدهند تا نسخه ای برای آنها پیچیده شود.
حتی اگر لازم باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر سایتهای نظامی و مهندسی مربوطه در ایتالیا باید هک شود و اطلاعات لازم بدست آید.
پژمان
نظرخداهرچه باشه همون میشه
پژمان
مابایدتوان نظامیمان رابالاببریم.هیچ چیزرادست کم نگیریم.متاسفانه به خاطرتحریم جنگنده های ماعمری بیش ازچهل سال دارند.مسولین میبایست به فکرنو وبه روزکردن هواپیماههای ماباشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همه دنیا جمع شدن با کمکهای بلاعوض نظامی وغیر نظامی و رسانه ای نگهت دارن اما خانه عنکبوت سست ترین خانه هاست بزرگترات عددی نیستن توکه جای خود داری
United Kingdom
امیدوارم که اینهمه تهدید روزی نباشه