پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دو ژل و یک کپسول چاقی غیر مجاز

چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۰
کد مطلب: 429623
سازمان غذا و دارو، دو ژل و یک کپسول چاقی را غیر مجاز و غیرقابل مصرف اعلام کرد و از شهروندان درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود از این محصولات استفاده نکنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو با صدور اطلاعیه ای فرآورده های ژل «دنتامکس» و ژل مسکن موضعی «Best Mentora» ساخت شرکت گل دارو تخت جمشید و همچنین فرآورده ای که تحت عنوان «کپسول چاقی فرشته» به فروش می رسد را به دلیل اینکه هیچ گونه مجوزی اعم از تاسیس، واردات، تولید، توزیع و عرضه از اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ندارد، غیر مجاز اعلام کرد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو همچنین در اطلاعیه خود از شهروندان درخواست کرد چنانچه این محصولات را در سطح عرضه مشاهده کنند موارد تخلف را به روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت های غذا و داروی دانشگاه های سراسر کشور و همچنین نیروی انتظامی اطلاع دهند تا هرچه سریعتر جمع آوری شوند.

شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان غذا و دارو، آماده شنیدن اطلاعات لازم در زمینه مراکز عرضه این قبیل فرآورده های غیرمجاز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *