سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

مبارزه با داعش همچنان با قدرت ادامه دارد

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب: 429609
«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق در سخنانی بر ادامه مبارزه سرسختانه ارتش و نیروهای مردمی این کشور با تروریست‌های داعش تأکید کرد.
به گزارش جهان، خبرگزاری مهر به نقل از فرات نیوز خبر داد: «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق در سخنانی بر ادامه مبارزه سرسختانه ارتش و نیروهای مردمی این کشور با تروریست‌های داعش تأکید کرد.

نخست وزیر عراق با تأکید بر لزوم برقراری امنیت کامل در بغداد و مناطق واقع در حومه آن اظهار داشت: بیش از ۲۰ درصد مردم عراق در بغداد زندگی می کنند و ساختمان های متعلق به دولت و پارلمان نیز در این شهر قرار دارد، از همین روی برقراری امنیت بغداد به عنوان پایتخت کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی همچنین به کشورهای خارجی نسبت به خطر داعش هشدار داده و تصریح کرد: خطر داعش تنها به عراق محدود نمی شود، بلکه دیگر کشورهای را نیز در آینده نزدیک تهدید خواهد کرد، بنابراین بهتر است تمامی کشورها هم اکنون به عراق در مبارزه با این گروه تروریستی کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *