شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

یووه سومین خرید بزرگ را هم انجام داد

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 429462
یوونتوس سومین خرید بزرگ خود را در فصل جابجایی تابستانی نهایی کرد و با ۱۹ میلیون یورو مهاجم کروات اتلتیکو مادرید را جذب کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، یوونتوس زودتر از دیگر تیم‌های ایتالیایی فعالیت خود را در فصل جابه‌جایی تابستانی شروع کرده است. این تیم توانست مذاکرات نهایی خود را با ماریو مانزوکیچ کروات قطعی کرده و با قراردادی چهار ساله او را جذب کند.

رسانه‌های ایتالیایی قیمت این قرارداد را ۱۹ میلیون یورو اعلام کرده‌اند. مانزوکیچ تابستان سال گذشته با ۲۲ میلیون یورو راهی اتلتیکو مادرید شد اما به نظر می‌رسد که نتوانسته انتظارات دیگو سیمئونه را برآورده کند.

این مهاجم کروات در فصل نخست حضورش در اتلتیکو مادرید توانست برای این تیم ۲۰ گل در رقابت های مختلف به ثمر رساند با این حال انتظارات از او در این تیم زیاد بود و همین باعث شد تا با جدایی او از ویسنته کالدرون موافقت شود.

یوونتوس فعالیت بسیار خوبی در فصل جابه‌جایی تابستانی داشته است. این تیم پیش از این نیز توانست دیبالا، مهاجم آینده دار و سرشناس پالرمو را با ۴۰ میلیون یورو جذب کند. سامی خدیرا دیگر ستاره بزرگ یوونتوس است که چند روز پیش به این تیم ایتالیایی پیوست تا چهره بیانکونری‌ها برای فصل آینده بسیار تغییر کند.

یوونتوس فصل بسیار خوبی را با ماسیمیلیانو آلگری پشت سرگذاشت. این تیم توانست قهرمانی در رقابت‌های سری A و جام حذفی ایتالیا را به دست آورد اما اوج درخشش یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا بود تا جایی که این تیم توانست به فینال راه یابد هر چند در بازی پایانی با نتیجه دو بر یک برابر بارسلونا تن به شکست داد و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نتیجه فینال 3-1 شد