جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توافق اولیه تراکتورسازی با قلعه‌نویی

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 429444
به لیست گزینه‌های احتمالی هدایت تیم تراکتورسازی، قلعه‌نویی و کاظمی هم افزوده شد و این باشگاه حتی با سرمربی سابق استقلال به توافق اولیه هم رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، انتخاب سرمربی آینده تیم تراکتورسازی به معمای روز فوتبال ایران تبدیل شده است.
تونی اولیویرا گزینه اول تراکتورسازی هنوز به تبریز بازنگشته و پیش شرط پرداخت بدهی‌های قبلی به همراه قرارداد سنگین خود و پسرش کار مذاکرات را به بن‌بست رسانده است.

با این حال باشگاه تراکتورسازی ۴۸ ساعت دیگر منتظر بازگشت این مربی پرتغالی مانده و در صورت نیامدن وی، به سراغ گزینه‌های جدیدی می‌رود.

با وجود اینکه سعید عباسی مدیر باشگاه تراکتورسازی صراحتاً عنوان کرده که تونی انتخاب اول و آخر وی است، اما در محافل خبری عنوان شده که تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تیم تراکتورسازی و استقلال مذاکراتی داشته و حتی به توافقات اولیه نیز رسیده است.

از فرهاد کاظمی نیز به‌ عنوان گزینه‌های سرمربی‌گری تراکتورسازی یاد شده و وی نیز شانس هدایت تیم تراکتورسازی را دارد.

البته باشگاه تراکتورسازی تمایل دارد که تونی از خواسته‌هایش کاسته و بار دیگر هدایت این تیم را برعهده بگیرد. قدر مسلم هر گزینه‌ای غیر از این مربی با واکنش هواداران این تیم روبرو شده و این می‌تواند باشگاه تراکتورسازی را با چالش جدیدی همراه کند.

تیم تراکتورسازی تبریز نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بوده و یکی از نمایندگان ایران در باشگاه‌های آسیا خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *