کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فائزه هاشمی: گفتند فعلا درباره 'مهدی' مصاحبه نکن +صوت

1 تير 1394 ساعت 13:24

در حاشیه مراسم ترحیم همسر احمد مرعشی "فائزه هاشمی" و "عفت مرعشی" خواهر و مادر مهدی هاشمی اظهارات قابل تاملی در رابطه با حکم صادر شده برای مهدی هاشمی داشتند که در ذیل با انتشار صوت این اظهارات به آن می‌پردازیم.


به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، عصر دیروز مراسم ترحیم بتول زندی همسر احمد مرعشی و والده سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال در مسجد نور تهران برگزار شد.

در حاشیه این مراسم "فائزه هاشمی" و "عفت مرعشی" خواهر و مادر مهدی هاشمی اظهارات قابل تاملی در رابطه با حکم صادر شده برای مهدی هاشمی داشتند که در ذیل با انتشار صوت این اظهارات به آن می‌پردازیم:

"فائزه هاشمی" خواهر مهدی هاشمی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر نظرتان در رابطه با حکم مهدی هاشمی چیست، گفت: به من گفتند در این مورد مصاحبه نکن تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند.

صوت

"عفت مرعشی" همسر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مادر مهدی هاشمی هم در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که "نظر شما درباره حکم مهدی هاشمی چیست؟" گفت: حکم آقای هاشمی یعنی تقلب، تقلب، پدرسوخته‌بازی.

وی ادامه داد: بروید و همین را بزنید.

عفت مرعشی خاطرنشان کرد: بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که، "پدرسوخته‌بازی بوده، حکمش (حکم مهدی هاشمی) پدرسوخته‌بازی بود و حکم نیست".

صوت


کد مطلب: 429307

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/429307/فائزه-هاشمی-گفتند-فعلا-درباره-مهدی-مصاحبه-نکن-صوت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com