پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۱
۱۵
همزمان با تهديد به فتنه‌انگيزي صورت گرفت؛

مقايسه آيت‌الله جنتي با سيسي در سرمقاله بدون نام نشریه كارگزاران!

يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 429119
به هر حال اين همانندسازي كثيف و مشمئزكننده اگر در سفره مردم چيزي نداشته باشد احتمالاً به درد صندوق رأي بخورد و با مظلوم نمايي براي روحاني بتوانند به نام روحاني و به كام تجديدنظرطلبان مجلس سازي نمايند.
مقايسه آيت‌الله جنتي با سيسي در سرمقاله بدون نام نشریه كارگزاران!
به گزارش جهان، هفته‌نامه صدا در شماره اين هفته خود دست به ابداع عجيبي زده است و مانند بقيه سوژه‌‌هاي خود كه اصرار بر پيدا كردن ما به ازاي خارجي براي افراد و پديده‌‌هاي كشور دارد، روحاني را با مرسي در مصر مقايسه كرده و علت اين مشابه‌سازي را به سخنان آيت‌الله جنتي در جمع فرمانداران ربط داده است و با چاپ عكسي از آيت‌الله جنتي و قاليباف تلاش كرده براي اين مدعاي انتزاعي چفت و بست پيدا كند.

 به نظر مي‌رسد سيبل كردن رئيس جمهور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي امسال توسط حزب كارگزاران به خاطر نداشتن گزینه‌‌اي بهتر براي پيروزي است و دميدن در دو‌قطبي‌‌هاي كاذب به عنوان آلترناتيو كم كاري دولت، براي انتخابات آينده در دستور كار است. اين طرف، زمان خاتمي كودتا را طرح كردند و امروز مرسي‌سازي را مدنظر دارند و با چاپ عكس مصدق در كنار مرسي مي‌خواهند جنبه‌‌هاي خارجي كودتاي ۱۳۳۲ را چفت و بست نمايند. يعني آيا قرار است امريكا در كنار آيت‌الله جنتي و قاليباف ، روحاني را سرنگون كنند؟

به هر حال اين همانندسازي كثيف و مشمئزكننده اگر در سفره مردم چيزي نداشته باشد احتمالاً به درد صندوق رأي بخورد و با مظلوم نمايي براي روحاني بتوانند به نام روحاني و به كام تجديدنظرطلبان مجلس سازي نمايند. بدون ترديد اين مقايسه هم توهين به آيت‌الله جنتي است و هم توهين به دكتر روحاني و هم نظام جمهوري اسلامي و توقع از دكتر روحاني اين است كه از اين خوش خدمتي‌ها به دولت پيشگيري كند. ثبت تاريخي اين نگاه‌ها جز زاويه با اصل نظام و انقلاب را براي آيندگان تصوير نمي‌نمايد. علاوه بر آن رئيس‌جمهور مستقر را كه مقام معظم رهبري در عيد امسال مجدداً به مشروعيت آن صحه گذاشتند، اين‌گونه به سخره گرفتن نه خدمت به دولت است و نه نظام. همسنگران روحاني در جبهه‌‌هاي ديروز شوراي نگهبان را با دوقطبي‌‌هاي اين‌گونه معرفي كردن نوعي خباثت است كه فقط از برخي احزاب ويژه بر مي‌آيد. سند اين خباثت را مي‌‌توان در عدم درج نام نويسنده سرمقاله هفته‌نامه صدا فهميد.

تهديد به فتنه‌انگيزي در كشور!


اين هفته‌نامه همچنين در مطلب ديگري با تهديد نظام و منتقدان دولت يازدهم به شكل‌گيري فتنه ديگري عليه نظام مي‌نويسد: «مخالفان دولت رفتارهاي امروز خود را ثبت و ضبط كنند تا اگر فردا روزي بار ديگر اعتراضي برخاست و فضا غبارآلود شد، بدانند ريشه فتنه از كجاست... نمي‌توان باد كاشت و انتظار توفان نداشت!»
منبع:جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب نکته جالب و تامل کننده ای بود
حاااامد
زنده باد ایت الله هاشمی عزیز
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
حاااااااااااااامد خان!!!!
امثال شما و بزرگتراتون!!! مگر با کشیدن اسمتون بزرگ نشون بدید!
وگرنه خبری نیست...
دشمن فتنه
وقتي رهبر عزيزتر ازجانمان صراحتا" به ارباب وحشيتان يعني آمريكا اخطار مي دهد كه دوران بزن و در رو ديگر تمام شده و درصورت ارتكاب هرگونه شرارتي بر عليه ايران دست از سرتان برنخواهيم داشت و تمام كننده ماجرا ماييم نه شما , حساب شما نوچه هاي دست چندم غربيها و صهيونيستها كه ديگه معلومه! اين تو بميري ديگه از اون تو بميريها نيست!! مطمئن باشيد اين دفعه اگر مجددا" خيال خام فتنه انگيزي و بازي كردن نقش پياده نظام صهيونيستها و غربيهاي نامرد و وحشي به كله تون بزنه و بخواهيد پنجه بر چهره مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران بكشيد , گور خودتان را براي هميشه كنده ايد.
شما اگه باز هوای نسیم به سرتون زده یک بار دیگر طوفان ملت شما را این بار به ناکجاآباد خواهدبرد که دیگر برگشتی نخواهد داشت
.... که الان بخواهید کنید؟
جهان نیوز شما 100% نگران دولت نیستی.
...
جمالی
مشکل اینها با .... او را نشانه گرفته اند.
Iran, Islamic Republic of
...حال ناراحت شدید
امریکا که بیشترین حمایت را از شما اصلاح طلبان کرده ومیکند....
معلومه حاج آقا دستورو صادر کرده ها!
Romania
چه چیزا که نمی بینیم
چیزی که عوض داره گله نداره
وقتی به ظریف می گین خائن ابنهم نتیجه اش است
خوب شد درعمل معنای ناکارآمدی ،تنبلی ، سستی، بی خیالی ، شعار دادنهای بی محتوا،نظرات غلط، بی برنامگی، وهرچه در این باب گفته شود کم گفته شده را در عمل دیدیم
مرسی ؟!او که نوکر امریکا ودشمن ایران بود