جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

نرخ کاهش تلفات جاده ای اعلام شد

يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 429074
مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری با اشاره به کاهش تلفات سوانح رانندگی محورهای برون شهری در فروردین امسال، گفت: تلفات در محورهای برون شهری و راه های روستایی ۴۰.۷ درصد کاهش یافته است.
به گزارش جهان، جواد هدایتی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در فروردین امسال تلفات ناشی از سوانح رانندگی در محورهای برون شهری ۱۰.۲ درصد کاهش داشته است، گفت: فروردین امسال ۹۱۶ نفر در سوانح ناشی از رانندگی در محورهای برون شهری جان خود را از دست دادند در حالی که این رقم ۱۰۲۰ نفر در فروردین سال گذشته بود که با کم شدن ۱۰۴ نفری تلفات، آمار سوانح در فروردین امسال، کاهش ۱۰.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در راه‌های روستایی هم با کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی روبرو بودیم، بیان کرد: تلفات سوانح رانندگی از ۱۵۰ نفر در فروردین ۹۳ به ۸۹ نفر در فروردین امسال رسید که ۶۱ نفر کاهش را نشان می‌دهد و در مجموع سهم تلفات امسال راه‌های روستایی نسبت به سال قبل ۴۰.۷ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در مجموع تلفات محورهای روستایی و برون شهری از ۱۱۷۰ نفر به ۱۰۰۵ نفر در فروردین امسال رسید، اظهار داشت: این رقم ۱۶۵ نفر کمتر از مدت مشابه سال گذشته بود که کاهش ۱۴.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

هدایتی با اشاره به آمار تلفات درون شهری در این ماه، گفت: رقم تلفات درون شهری از ۳۳۴ نفر به ۳۲۸ نفر رسید که کاهش ۱.۸ درصدی را نشان می‌دهد همچنین آمار مصدومان کل کشور در فروردین امسال حاکی از آن است که ۲۵ هزار و ۴۶۳ نفر در فروردین سال گذشته مصدوم شدند که این رقم امسال به ۲۵ هزار و ۲۰۴ نفر رسید و کاهش یک درصدی را داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر