جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

صدای آمریکا: نوری‌زاد و ستوده سوءاستفاده‌گر هستند

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 428929
«عبدالرضا تاجیک»، در برنامه افق تلویزیون دولتی «صدای آمریکا» به انتقاد از عملکرد «محمد نوری‌زاد»، «نسرین ستوده» و «محمد ملکی» پرداخت و گفت این افراد برخلاف ادعاهایشان به مسائل اخلاقی آنگونه که باید توجه نمی‌کنند.
صدای آمریکا: نوری‌زاد و ستوده سوءاستفاده‌گر هستند
به گزارش جهان، سایت امپراتوری دروغ نوشت: «عبدالرضا تاجیک»، از نویسندگان روزنامه‌های زنجیره‌ای و متهمان فتنه ۸۸ که به‌خارج از کشور گریخت، برخی از مخالفان جمهوری اسلامی مانند «محمد نوری‌زاد» را به بی‌اخلاقی در مبارزه و تلاش برای رسیدن به اهداف شخصی خود متهم کرد و گفت: “این افراد انگیزه‌های منفعت‌طلبانه، شخصی و خصوصی دارند…”

وی با اذعان به سوء‌استفاده‌های اپوزسیون از پرونده «ستار بهشتی» و خانواده وی، تاکید کرد: “نوری‌زاد از مادر ستار بهشتی سوءاستفاده می‌کند… از مادر ستار به‌عنوان یک بازیچه و هنرپیشه استفاده می‌کند تا به خواسته‌های سیاسی خود برسد… این سوءاستفاده‌گری‌های این افراد با ادعاهای اخلاقی آنها در تضاد است…”

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000428/nf00428929-2.jpg
«عبدالرضا تاجیک» در تلویزیون «صدای آمریکا»

گفتنی است، «نسرین ستوده» وکیل زندانیان امنیتی و تروریستی در سالهای اخیر است که به‌دلیل مشکلات اخلاقی از کار برکنار شده و هر از چند گاهی با تجمعی به‌دنبال کسب اعتبار برای خود است. حتی چند سال پیش که وی برای مدتی به زندان محکوم شده بود، فساد اخلاقی او رسوایی دیگری برایش به ارمغان آورد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000428/nf00428929-1.jpg

محمد نوری‌زاد که چندین سال پیش خود را فردی انقلابی معرفی می‌کرد، پس از فتنه ۸۸ به صف عناصر اپوزسیون جمهوری اسلامی پیوست و از آن زمان همچون «نسرین ستوده» با هر شیوه و روشی به دنبال ابراز وجود و خودنمایی است، اما تاکنون از سوی بسیاری از عناصر ضدانقلاب طرد شده و کسی به او اعتماد ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باز گشت به خویشتن خویش. این برای همه کسانی که ادعای انقلابی داشتند و اکنون به تفکر دیگه روی آورده اند صدق می کند .در حقیقت آنها به خویشتن خویش باز گشته اند فقط چند صباحی رنگ عوض کرده بودند.
رضا
پس طبق نظر یه همیشگی شما اینهایکه صدا امریکا یا مخالفین نظام بر علیه شان نظر میدهند افراد برحقی هستن، یا در این مورد فرق میکند.
Iran, Islamic Republic of
خائن ها به بهشت نمی روند...