چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

حاشیه های دیدار نخست ایران و آمریکا

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب: 428775
نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ورود تماشاگران به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و در ساعت ۱۹ نیز ظرفیت سالن تکمیل شد.

بنرهای بزرگی از تصاویر ۱۵ ملی پوش والیبال ایران از سقف سالن ۱۲هزار نفری آویزان شده است.

در گوشه ای از سالن ۱۲ هزار نفری برای گرامیداشت یاد شهدای غواص جایگاه های با عدد ۱۷۵ درست کردند.

فدراسیون والیبال در نظر دارد پیش از مسابقه تیم های ملی ایران و آمریکا مراسمی خاصی برای گرامیداشت رشادت ۲۷۵ غواص و خط شکن دریادل برگزار کند.

یکی از مجریان تلویزیونی نیز از ساعت ۱۹ برنامه های خود را برای افزایش هیچان در سالن آغاز کرده است که با استقبال تماشاگران این برنامه ادامه دارد. همچنین یک شیر جنگل به عنوان نماد این رقابت ها این مجری را همراهی می کند.

گروه داوری شامل سیمونه سانتی از ایتالیا به عنوان داور اول و آرتور دی گیاکوم از بلژیک به عنوان داور دوم ساعت ۱۹ و ۳۰ وارد سالن شدند و امکانات ویدیو چک را برای آخرین بار چک کردند.

فرهاد شاهمیری داور بین المللی والیبال کشورمان نیز به عنوان داور ذخیره این مسابقه است.

برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی آمریکا ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه وارد زمین مسابقه شدند و از جمعیت حاضر در سالن و سر و صداهای مردم تقریبا شوکه شدند.

یک ساعت و ۲۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه بر روی پله های سیمانی سالن نیز تماشاگر نشسته است.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه با تشویق حاضران در سالن وارد زمین مسابقه شد. ملی پوشان والیبال آمریکا نیز دو دقیقه بعد از ایران وارد زمین شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *