پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳۱
۱۲۴

کنایه های حدادیان به هاشمی، روحانی و احمدی نژاد

جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 428698
حدادیان اظهار داشت: من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است.
کنایه های حدادیان به هاشمی، روحانی و احمدی نژاد
به گزارش جهان به نقل از فارس سعید حدادیان در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی در سخنان کوتاهی به حماسه باشکوه حضور مردم در تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و به انتقاد از برخی اظهارنظرهای سیاسی پرداخت.

حدادیان در ابتدای این مراسم گفت: من دو سه کلمه دیشب صحبت کردم. چون شب جمعه است باز یک عده تازه آمده‌اند می‌خواهم حرف‌هایی بزنم و به مناجات برسم. دلیل اینکه از شب گذشته وارد این بحث شدم این است که می‌خواهم به شهدا ظلم نشود. برخی گفته‌اند که استخوان‌های مردم زیر بار تحریم خورد شده است! باید بگویم استخوان‌های ترکیده مردم همین تابوت‌هایی بود که مردم روی دوش‌شان گذاشتند و با این تجلیل تشییع کردند.

حدادیان تصریح کرد: ولی من چند تا حرف با جناب آقای هاشمی دارم. یکی اینکه: در کربلای چهار فرمانده چه کسی بود؟ خودت بودی! سال ۶۵ شما فرمانده بودی. اگر واقعا دلت برای این مردم می‌سوزد سه چهار تا سوال من را جواب بده! یک: کدام عید به جای کیش پا شدی رفتی جبهه‌ها؟ این همه مردم رفتند سر زدند. چطور این مردم می‌روند به محل شهادت رفقایشان سرمی‌زنند؟ چطور این پدر و مادرها می‌روند به محل شهادت فرزندانشان سر می‌زنند؟ چطور این خواهر و برادرها می‌روند به محل شهادت عزیزان‌شان سر می‌زنند؟ شما می‌روی جت اسکی!؟

وی در ادامه ضمن اشاره به سوابق مواضع آقای هاشمی اظهار داشت: ما باور کنیم که شما دلت برای
جناب آقای هاشمی! در کربلای چهار فرمانده چه کسی بود؟ خودت بودی!... کدام عید به جای کیش پا شدی رفتی جبهه‌ها؟ این همه مردم رفتند سر زدند. شما می‌روی جت اسکی!؟
این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود شما دلت برای مردم نمیسوخت!؟ (تکبیر حضار)

حدادیان سپس به ماجرای دستگیری فائزه هاشمی در ایام فتنه پرداخت و گفت: واقعا در جریان فتنه دخترشان را همین جا (سپاه غرب تهران) آوردند. رسما دستگیر شد. رسما علیه نظام داشت تظاهرات می‌کرد. داشت حرف می‌زد و سخنرانی می‌کرد. کلیپ‌هایش هم هست. همان شب به وساطت شما آزادش کردند. چرا نگذاشتید در بازداشت بماند؟ از شخص آقای شاهرودی بنده شنیدم که ما خواهش کردیم بگذارید ما اعمال قانون کنیم. ایشان (آقای هاشمی رفسنجانی) وساطت کردند و ما به احترام ایشان قبول کردیم. اگر قرار باشد روزی مردم با آقای هاشمی حرف بزنند این مردم در سینه‌هایشان خیلی حرف هست.

این مدیحه‌سرا و شاعر آئینی همچنین اظهار داشت: این دیگر خیلی آدم را می‌سوزاند که کسی که در دهه هفتاد این همه آدم را به اسم خصوصی‌سازی آواره و بدبخت کرد و عده‌ای در تعدیل نیروها بیچاره شدند، آن روز دلش برای کارگران کارخانه‌ها نسوخت!؟ روزهای عزا را در خاطراتش بخوانید و ببینید کجا می‌رود؟ خودت بخوان ببین در خاطراتت نوشتی کجا بودی؟ روز تاسوعا را کجا رفتی؟

سعید حدادیان با مخاطب قرار دادن هاشمی رفسنجانی گفت: همین یک سوال من را پاسخ بده که شما (هاشمی رفسنجانی) کدام دفعه یک سر به مناطق جنگی زدی؟ وقتی این همه آدم رفتند شلمچه و دوکوهه و فکه تو که فرمانده جنگ بودی،
آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! شما کجا می‌نشینی؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد شما دوباره ساختید. می‌گویند رئیس جمهور باید گلف بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنایتان را بکنید و جت اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است.
بلند شدی و رفتی کیش!؟ بعد می‌گویند تشییع جنازه را مصادره کردند. بله بنده هم موافق نیستم که یک نفر با زرنگ‌بازی و رندی برود آن بالا و بنشیند در جایی که جایش نبوده است. آنجا جای نوحه‌خوان‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنانش به بیان انتقاداتی از برنامه‌ریزی مسئولین در مراسم تشییع شهدا پرداخت و گفت: مردم وسط این خیابان‌ها بودند. از افسریه بگیرید تا بهارستان. تازه اگر خوب مدیریت شده بود، که خوب مدیریت نشد. ما هم منتقدیم. اگر خوب مدیریت می‌شد بنده به شما می‌گفتم که چه خبر می‌شد. انگار یک عده تصمیم داشتند یک عده را اذیت کنند. و الا بستن خیابان‌ها که کاری ندارد. شورای تامین استان برای همچین تشییع جنازه‌ای باید جلسه بگذارند. من ساعت ۲ رفتم گشتی زدم و دیدم اتوبوس‌ها هنوز در میدان بهارستان است، گفتم خدا به این مردم رحم کند. در این دنیای پر تروریسم اگر در یکی از این ماشین‌ها چیزی گذاشته باشند خدا به خیر کند. جایگاه را دیدم که اصلا سیبل بود. ولی مردم خودشان مدیریت کردند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی! شما بیایید این تابوت‌ها را روی دوش‌تان بگیرید. شما باید در این تشییع جنازه‌ها شرکت کنید. خانواده محترم و اولاد بزرگوارتان باید در این مراسم شرکت کنند. وظیفه کیست که در مورد شهدا حرف بزند؟ آقای هاشمی که فرمانده بوده در جنگ باید بیاید صحبت بکند یا دیگران؟

حدادیان همچنین اظهار داشت: من برای اولین بار این آقای زیباکلام را دعا بکنم. این بار ۵۰ درصد انصاف بخرج داد و گفت آقای هاشمی پنجاه درصد عوض شده‌اید! پنجاه درصد خیلی است که آن کسی که مرید شماست بگوید خیلی مهم است. من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است. همین‌ها را اگر از تلویزیون هم نمی‌توانید پخش کنید، یک نسخه به خودش بدهید تا ببیند چقدر تغییر کرده است. متاسفانه نسل جدید آن حرف‌ها را نشنیده است.

حدادیان در ادامه
همین آقای هاشمی یک بار هم از نظام قهر نکرده است. آن آقا ۱۱ روز رفت نشست در خانه! این آقای موسوی که الان در حصر هست یک بار می‌خواست قهر بکند امام یک تشری زد که همه چیز جمع شد.حالا بعضی‌ها دنبال اینند که مهره قبلی را دوباره زنده کنند. حواس‌تان باشد کلاه‌تان را نبرند.
با بیان مثالی از سیره امام در مقابل کشورهای ظالم و مظلوم پرداخت و افزود: به خود امام حسین! به همین شب عزیز قسم! در روزهایی که روسیه اتحادیه جماهیر شوروی بود و قدرت زیادی داشت گفت ما همه این موشک‌هایی که به عراق داده‌ایم به شما (ایران) می‌دهیم. شما فقط کاری به افغانستانی که ما اشغالش کرده‌ایم نداشته باشید. امام گفتند نه، ما در همه جای دنیا حامی مظلومیم. این امام ما بوده است. از امام چیز دیگری می‌خواهی درست بکنی؟ نمی‌شود! امامی که ۳۰۰ هزار شهید دارد را شما نمی‌توانید عوض کنید.

وی با اشاره به سخنان اخیر حسن روحانی در مورد وضع معیشتی مردم اظهار داشت: آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! تو دلت واقعا برای مردم سوخته؟ شما کجا می‌نشینی؟ زندگی‌ات چطور است؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد شما دوباره ساختید. می‌گویند رئیس جمهور باید گلف بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنایتان را بکنید و جت اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است.

سعید حدادیان در انتهای سخنانش به ماجرای خانه‌نشینی احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: اما این را هم بگویم که همین آقای هاشمی یک بار هم از نظام قهر نکرده است. آن آقا ۱۱ روز رفت نشست در خانه! این آقای موسوی که الان در حصر هست یک بار می‌خواست قهر بکند امام یک تشری زد که همه چیز جمع شد.حالا بعضی‌ها دنبال اینند که مهره قبلی را دوباره زنده کنند. این نظام اینقدر ریشه دارد و رشد کرده است که کسانی که ۸ سال ۸ سال رئیس جمهور بودند دیگر جایی برای آمدن ندارند. یک عده هم دنبال پستشان هستند. فکر نکنید دنبال ساده‌زیستی آن آقا هستند. او نشان داد که چطور در مقابل ولایت می‌ایستد. حواس‌تان باشد کلاه‌تان را نبرند.

هیات رزمندگان غرب تهران و مراسم مناجات‌خوانی و قرائت ادعیه ماه رمضان از شب گذشته در مهدیه امام حسن مجتبی آغاز شده است و به مدت ۳۰ شب ادامه خواهد داشت. این مراسم هر شب از ساعت ۲۳ با سخنرانی آغاز شده و با مداحی سعید حدادیان و دیگر مداحان و مرثیه‌سرایان اهل بیت ادامه خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینا کار خودشونو می کنن توجهی به این حرفا ندارن
Romania
صادق خرازی و ندا هم از حالا دست بکارشدن برای محو احمدی نژاد ُ عجب تقاهمی با هم دارید .
Iran, Islamic Republic of
جناب حدادیان در این صحبت اینجور وانمود کردند که احمدی نژاد بخاطر 11 روز خانه نشینی از هاشمی و خاتمی و روحانی بد تر است.
یعنی اون هاشمی و دارودسته اش با این همه مسائلی که با انقلاب و رهبری داشته بازهم بهتر از احمدی نژاده!!!!!
جدا عجب بصیرتی داره حاج سعید!!!
از تو بعید بود
Iran, Islamic Republic of
از راه دلسوزی به حدادیان عزیز ?!
۱_ مداحی اهل بیت و شهدا را ادامه بده و از حوزه مداحی خارج نشو
۲_ کار سیاسی، تخصص خاص خودش را می خواهد و محیط خاص خودش (زمان و مکان شناسی)
۳_ ادبیات مثبت لازمه تحلیل سیاسی ، ادبیاتی که برای رییس دفتر رییس جمهور سابق بکار بردید زشت بود ۰۰۰ زده در
نواب
Germany
کلکم راع و کلکم مسئول عن الرعیه
نگاه کن پسر خوب
پای این منبرا آدمایی میشینن که هر کدام ده مرد جنگین، کافیه ۱۰۰۰۰ نفر ازینا برا جنگیدن آماده بشن، برابر ۱۰۰،۰۰۰ نفر از شما هستن!
ما دوست نداریم ناراحتی پیش بیاد!
ولی بدون اگه پیش بیاد
برنده میدان ما هستیم نه شما
وعده خداونده بما!
امتحانشم مجانیه
عجب شجاعتی به خرج داده
غزالی
دوست عزیز شجاعت نمی خواد ، حمایتی که پشت ایشونه اگه پشت شما هم بزارند فردا صبح برو دم خونه هاشمی ، احمدی نژاد و نهاد ریاست جمهوری هر چه دلت میخواد بگو نهایت بد از دو سال دادگاهی 50000 هزار تومن جریمت میکنن تو بدترین حالت نفری 50000 هزار تومن
موسوی
آفای مداح مشهور! به دنبال اینه که مشهورتر بشه میخواد خودشو مطرح کنه
از خدا بترسید و اینقدر راحت طبق تصورات خودتون قضاوت نکنید اون هم راجع به نیات افراد!
Estonia
حالا چون یک کلمه حرف درست هم در مورد احمدی نژاد زده اینقدر بهش منفی دادید؟ من احمدی نژاد را قبول دارم اما اون کارش هم درست نبود و باید بهانه دست باندهای فاسد قدرتمند نمیداد و زیرکانه تر و ولایی تر میبود
درود بر شجاعت این مداح
Romania
چه شجاعتی اینا هرچی دلشون بخواد میگن
این یا اون منصور ارضی فکر میکنند هم مردم نادانند و نمیبینند و خبر ندارن پاکت ها و زود و بند های اینارو
اگر پاکت بگیر بود شهامت و غیرت نداشت میشد اونایی که دنبال شنا هستن
اینا پاکتشون رو از آقایون می گیرن دیگه چه نیازی به این چندر غاز!
چرا تحما انتقاد ندارید ازادی بیان خوبه واسه خودتون نه همسایتون
سعید
Iran, Islamic Republic of
تهمت زدن راحته برادر اگه حاج منصور اهل پاکت بود خونش بعد از 40 سال به قول شما پاکت گرفتن نازی آباد نبود
یا خونه حاج سعید بهارستان نبود
الان باید جماران و نیاوران و.... زندگی می کردن متوجه هستی که.....
تهمت زدن راحته ولی مجازات و عقوبتش خیلی سخته
یادش بخیر یه زمانی ما هم فریب خیلی گنده تر از حدادیان رو خوردیم و سینه براشون چاک کردیم اما خیلی زود خودشونو نشون دادن و ما هم فهمیدیم که چه اشتباهی کردیم که خودمون رو برای این آقایان خرج کردیم! آدامایی که امام فقط شعارشان بود برای رسیدن به مقاصد شومشان!
گوش شنوایی نیست
احسنت.
غلامرضا قهرمانی
احسنت. خط شکنانه بود.
نقد باید مؤدبانه باشد. ...
کجاش بی ادبی بوده کجاش دروغ بوده اون شنا نرفنه یا اونیکی بچش اختلاس نکرده یا اونیکی قهر نکرده
امام!!!!!
درود بر این نکته نظرات
رضا
عجب مناجات خوانی! خدا قبول کند انشا الله!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
از دید شما فقط بیان گریه کنن برن اره؟
مثل جنگ نهروان که از تو خیمه هاشون صدای گریه و مناجات می اومد ولی نمی فهمیدن روبروی امام شون شمشیر کشیدن؟!!!!
از اول تاریخ هرچی کشیدیم از خشک مغزی بوده این اسلام امریکایی که میگه بیا گریه بکن برو ولی با سیاست هیچی
مثل عربستان
باشه تو خوبی میایم به تو رای میدیم.
...
حاج سعید آخریتو دمت گرم.
اتفاقا آخری خرابکاری و ندانم کاری بود چون کسی که شعارهای انقلاب را زنده کرده این وصله ها بهش نمی چسپه.... اللهم عجل لولیک الفرج آن نابود کننده ی سیاست بازان معاویه ای حزبگرایان رانتخوران انحصار طلبان تشنگان قدرت و ثروت و مرفهان بی درد اشرافگران مفصدان بزرگ آقا زاده و وابستگان به غرب و شرق...
اشکال همینه که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ایراد گرفتن از احمدی نژاد در لابلای سخن گفتن از ایرادات هاشمی و روحانی تخریب جناح حزب الله است نه نقد بی طرفانه
Ali
حداديان حالت خوبه؟ ...
رضا
Germany
درباره بازگشت احمدی نژاد راست گفته ، اگه احمدی نژاد بیاد دولت نهم تکرار نخواهد شد، حتی دولت دهم هم تکرار نخواهد شد، کار به دولت دوازدهم و سیزدهم می کشه که رنگ و بویی هم از دولت نهم نبرده اند.
Romania
جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت نکن .
سید
دوست من ،قرار نیست همه چیز را رهبر معظم بگوید ...
چه ربطی به آقا داره؟!!!!!!!!!!!!!!!
حاج سعید آقا خیلی با احترام به روحانی و هاشمی انتقاد میکنی....
Germany
افرين بجا بود
ابوذر صادقلو
سلام ! همه مطالبش درست بود ....
ج س همدانی
Iran, Islamic Republic of
همه مطالب با اطلاعات من درست است
از جیب خالی مردم هم برای وطن فروشی استفاده می شود!!
مسوولین از مردم روستاها و مناطق فقیر نشین خبر ندارند چه رسد به داخل جیب مردم ، اصلا میان مردم بروند تا۰۰۰
چند جا که مستقیم در جریان مشکلاتشان هستم می گویم : مرز همدان بیجار بروند مرز بین همدان و استان مرکزی بروند و منطقه قهاوند همدان سر بزنند آنوقت از جیب مردم خبر بدهند
Iran, Islamic Republic of
بعد میان می گن مردم چرا اینقدر نظر می دن؟
فیلسوف تحویل جامعه دادیم
احمد
Romania
قابل توجه برادران انحرافی اجاره ای که در شبکه های اجتماعی فعالند
Romania
بگو از چی ترسیدی؟ به در و دیوار زدی برسی اینجا؟
حالا دیگه احمدی‌نژاد بد شد؟!
تا چند سال پیش که بهترین بهترینها بود؟!
هر جا، هر کسی یک حرفی به احمدی نژاد بزند، جهان نیوز از ذوق می میره!
ناشناس
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
اصلا تمام نقد حدادیان را تیتر کرده فقط بخاطر یک جمله که از احمدی نژاد بد گفته
بصیر
درود برمداح با بصیرت نمک امام حسین علیه السلام حلالت باشد
محمد
کاخ کیش کاخ سد لتیان کاخ سعداباد گوشت فیله باشگاه فرشته الهیه پنچ برابر شدن حقوق مقامات نهاد طی دوسال و قطع خدمات به کارمندان و باز نشستگان از اقدامات اساسی اقتصاد مقاومتی دولت یازدهم واقدامات فرهنگی نهاد تعطیلی پایگاه بسیج در نهاد وادارت از مهمترین کار دولت
مهمان
آفرین محمد .حرف دل همه ما را گفتی
درود به حاج سعید با بصیرت
لایک
سید
کلی مقدم جینی کرد تا بتواند حرف ناحقی را بر علیه احمدی نژاد بزند فکر نکنم جهان نیوز این مطلب را اجازه انتشار بدهد
الي
Iran, Islamic Republic of
اقاي حداديان ما بوق،، شما رك بگو نظرت رو چه شخصيه؟؟ بگو ما حمايت كنيم!!!! اينكه نميشه همه بد باشند يعني ٨ سال رياست جمهوري هاشمي مملكت ب فنا رفت ٨ سال احمدي نژادم همينطور ٤ سال روحاني هم همينطور. پس ٢٠ سال رو هوا بوديم؟؟ طرفداران هاشمي احمدي نژاد روحاني كم بشن شما ميشيد ١ ميليون نفر شايدم كمتر.
باسلام واحترام وآرزوی قبولی طاعات ، عزیز این را میدانید که شمر روزی کنار امام حسین علیه السلام در رکاب امیر کائنات علی علیه السلام میجنگیده!!! مفهوم عاقبت بخیری همین است .التماس دعا.مهدی
دمش گرم
خیلی بیشتر باید میگفت
حاج منصور کجایی؟؟!
صالح
توپ عالی بود سعید جون غمت به بدو بیرای این اون نباشه
متاسفم واقعا. کاش این مداح در شب دوم ماه مبارک از اخلاق و ادب و مهربانی می گفت. کاش دل ها را متوجه امام عصر می کرد. یه سوال: همه ی مردم به اندازه ایشون آزادی دارند که این جوری حرف بزنند؟
علی
اینه همان یکی به نعل یکی به میخ است
جناب حدادیان شما یک مداح بیشتر نیستید مملکت داری مانند نشستن بالای منبر و روضه خواندن نیست که از هاشمی،احمدی نزاد و روحانی انتقاد می کنید
مملکت داری باید بر طبق اسلام باشد واگر در حال حاضربا مشکلاتی رو به رو هستیم برای این است که زمامداران مملکت آنطور که باید سیاست اسلام رو پیاده نکردند!در ضمن یک مداح شاید بیشتر از منو شما به اسلام آگاهی داشته باشد و مسلما به اندازه من و شما حق امر به معروف دارد.
حالا اگر هاشمی را مدح میکرد میگفتید احسنتم عجب مداح کاردرستی مداح باید یک روضه خوان ساده لوح و بی خاصیت نباشد
ناشناس
عزیز جان ما شما دوست داریم اینقدر تند نروید. به خدا بعدا پشیمان میشوید. کمی آینده را ببینید
مهدی
ایکاش ایشون حد خودش را بدونه...دیده بان فقط رهبریست نه امثال ایشون...درود بر احمدی نژاد
محمد جمال
باید استغفار کنیم که رهبرمون مجبوره دیدبانی کنه، چقدر نامردیم، چقدر نمک نشناسیم که منتظریم اماممون خط رو بشکنه بعد ما بریم جلو
الهی العفو
دوست دارم کسانی که به این پست منفی دادن استدلالاتشون رو بگن، بگن چرا با این حرف مخالفن؟
قبلا تشکر میکنم
Iran, Islamic Republic of
چشماتو بازکن نیوفتی تو جوب!!!! کجا با این عجله؟!
دیده بان رهبریست یعنی ما وظیفه ای نداریم؟!؟
دمش گرم
در مورد احمدی نژاد حرف خوبی نزدی
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا این حرفها جایش در هیات است متاسفم
شیرین
پس جاش کجاست؟؟؟؟
شیرین
این حرف رو واقعا قبول دارم:
«انگار یه عده فصد داشتند یک عده رو اذیت کنند.»
واقعا به چشم خودم دیدم که برای تشییع شهدا انگاری قصد داشتن مردم رو به کشتن بدند
اون از اون جای مزخرف و کوچیکی که انتخاب کردن برای تشییع
اون از اینکه ساعت 4 بود و هنوز ماشینها بین جمعیت وارد میشدن و گیر میکردند(اصلا خیابون ها رو نبسته بودن)
اون اولاش نه اورژانسی بود نه آتش نشانی و نه پلیسی
فقط خود مردم مدیریت کردن و خوب هم پوز اون بعضی ها رو به خاک مالوندن.
Iran, Islamic Republic of
توهم زدی!!!
العبد
اشتباه مثبت دادم
امین
برگزار کنندگان جشن پیروزی 88 میدان ولیعصر! چه خبر؟ حال و احوال هاله نور چطور است؟ الان همه برائت میجویید؟
جناب حدادیان ! شما را چه به سیاست ، چه به هاشمی و غیره ، شما نشان دادی که هیجان میگیردت و پشت احمدی نژاد هم درمیایی.
اخوی! روضه ات را بخوان..
از اینکه خودتو به اون راه میزنی خیلی احساس زبلی میکنی؟! 100% اگر به سال 84 و 88 برگردیم رأیمون باز هم احمدی نژاده که بهترین گزینه بود و الحق که خدمات زیادی کرد اما اواخر مرتکب اشتباهاتی شد که اتفاقا خودش اولین قربانیش بود با همه اینها باز هم از اون دو تا خیلی خیلی خیلی بهتره اما متأسفانه به نظر میرسه بعضی اشتباهاتش رو هنوز هم اشتباه نمیدونه یا نمیپذیره بنابر این و با وجود گزینه های بهتر عقل حکم میکنه که سراغ این گزینه ها بریم نه او
United States
اقا سعید فصل االخطاب رهبریست ... جهان میدونم نظرم را طبق معمول نمیزاری
چقدر از رهبری خرج میکنید !!!!شماها خودتون چیکاره اید؟؟؟؟؟؟
هم وطن
اگه ایشون فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب می دونه حتما میدونه معظم له تهمت و افترا به دیگران اونم سران مملکت رو جایز نمیدونن. پس لطفا هیاتی که جای دعا و استغفار به درگاه خداوند متعال هست رو با جای دیگه اشتباه نگیر حاجی .....
مجید
اقای حدادیان زود شروع کردی انتخابات اسفد ماه است
دبیر
Romania
متاسف هستم .شب های ماه مبارک شب های رجمت ومهربانی است اینجانب سالهای نه چندان دور به مجالس ایشان می رفتم اکنون چند سالی است که بخاطر ایشان درمجالس شرکت نمی کنم متاسفانه مجالس ایشان پراز از متالک پرانی است بنده کاری به این افراد یا راستی ودرستی کارشان ندارم این شب های عزیز وقت این کارها نیست لطفا از اینگونه اعمال دست بردارید ومحبت ومهربانی رابیشتر کنید اگربحث انتقاد است آن هم جای دارد
با همین هیئت ها و مجالس مردم بیدار شدند و انقلاب کردند و در همینها هم باید بیدار بمانند تا انقلاب پا بر جا بماند هیئتی که سرو تهش از بیداری خبری نباشه حکایت همون اذانیه که اون اجنبی شنید و گفت چی میگه؟ گفتن اذان. پرسید علیه ما هم چیزی میگه گفتن نه. گفت پس انقدر بگه تا حنجره اش پاره بشه!
این حرفها لطمه بزرگی به باورهای مردم وارد می کند.
باورهای مردم نباید مبتنی بر اشخاص باشد!باید حق و اسلام و آرمانهای انقلاب ، امام و رهبری را شناخت و آنرا ملاک قرار داد تا انتخاب آنکه اصلح است آسان شود..این یعنی بصیرت.شیفته شخصی بودن و تمام اشتباهاتش را توجیه کردن معنی ندارد!
احسنت
Iran, Islamic Republic of
پس همدلي وهمزباني دولت وملت چي شد؟ با همه هستم با توجه به ادبيات به كار رفته
سید دردمند
همش ملت هم دلی کنن پس دولت کی میخواد همدلی کنه؟؟؟؟
ایرانی
کاش بقیه هم به اندازه ایشون میفهمیدن و حرات داشتن
ولی یار
همه ی دغدغه های آقا سعید بجاست اما مقایسه سران فتنه با شخصی که علیرغم خطاهای فاحش هنوزبحمدالله در صف آنها سقوط نکرده ، قیاس مع الفارغ است . بیایید معیار را کلام آقا قرار دهیم.البته حاج سعید عزیز خیالشان راحت باشد که اینگونه افراد ، هیچکدامشان ، دیگر در دل امت حزب الله جایی نخواهند داشت.
یاحسین
آقایونی که از حاج منصور دل پُر دارن مواظب دهنشون باشن. همین هیئتی ها و گریه کنان امام حسین نبودند فتنه گرهای حرامخوار مملکت رو تحویل آمریکا و اسرائیل میدادن. زنده باد نوکر امام حسین(ع)
دبیر
Romania
برادر عزیز ازشما که هیئتی هستی اینگونه حرف زدن دورازشان است متاسفم
اینا همون انصار حزب الهی ها هستند که هنوز از کارگزاران ها حقوق می گیرن!!!!!!
از کارگزاران حقوق میگیره و بر ضد هاشمی حرف میزنه؟یه چیزی بگو مجبور به استغفار نشی مومن خدا..
آخ ببخشید اشتباهی منفی دادم :(
بابا پروفسور!!!
کسانی که هنوز از محمود احمدی نزاد طرفداری میکنن واقعا تو بصیرتشون تجدیدنظر بکنن!! ....
این حرفا میتونست خیلی تاثیرگذار باشه در جامعه
اگه اون قسمت آخر نمی گفت
خودش حرفاشو خنثی کرده
علیه احمدی نژاد میذاشتی یه مجلس دیگه حرف میزدی مداح گرامی
می خوای تو بیا رئیس جمهور شو!!!
پسر و بچه دیگر رو به خاطر انتخابات به حد وفور جذب سازمان های زیر مجموعه .... نموده بالاخره از ایشان انتظار دارند.
مهدیه
ایشان راست می گوید اصلا برنامه ریزی خوب نبود من ودوستم داشتیم توجمعیت واتوبوس ها خفه می شدیم
خوب خودشو نشون داد!!!
محمد
Romania
ورودمداحان به بازی های سیاسی برای تشیع خطرناک هست
بازی بله اما این بازی نیست واقعیته
گل گفت ولي كوگوش كر بعضيها
اگر واقعاً راست میگید بگذارید پشت تریبون بقیه هم مجانی حرف بزنند اونا از جای دیگه پشتشون گرمه
ایشون فقط یک فرصت طالبه
هم وطن
جهان چون من تابع رهبر عزیزم هستم نظرات منو منعکس نمیکنی. عجبا
آخه به تو چه!!
Germany
خداییش حرف حساب زده
اکثر مطالبی که گفته صحت داره
هرچند میتونست مودبانه تر باشه
احسان
آقا عالی بود

سعید جوووووووووووووووون گل کاشتی و دست این قدرت طلب ها را رو کردی

متشکرم

خدا حفظت کنه
خدا خیرت دهد گوشه ای ازحرفهای دل ما را زدی ما به حرمت آقا وحفظ نظام سکوت کرده ایم وروزی می بینیم که امثال هاشمی وروحانی وخاتمی ها به قعرجهنم می روند
سلام من عاشق اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام هستم و سرباز ولايت و در دوران جنگ تحميلي با حضور در چند عمليات از جمله خيبر .كربلاي 4/ 5 و8 دو مرحله مجروح شدم اما در اين كشور آقايان صادق زيبا كلام و حداديان زيادي شورشو در اوردند و به همه چيز نظر مي دهند .
موافقم. بنظر من ایشون باید اول نحوه اشاره به این مسائل را بداند و به طرز ظریفی نکات لازم را منعکس کند.
قرار نیست مجلس روضه یک مداح حزب اللهی فقط پاتوق یه عده خاص باشه. باید بتونن جذب حداکثری داشته باشن. برای ایشون واجب نیست که این حرفها را بزنن و یه عده را از این جلسات محروم کنند. این صحبتها را همه ما میدونیم و همه جا گفته میشه. اگر هم حرف حقی باشه این صحبتها، جاش اینجا و اینجوری نبود.
باید دقت کنید آقای مداح. برای آقا سرباز جمع کنید نه اینکه تازه واردهای مجالستون را هم از دست بدین. شما مداحی خالص بفرمایید مطمئن باشید اون طرفی ها هم جذب و حزب اللهی میشن. وظیفه شما اینه. نه اینکه حرفهای تکراری کوچه و بازار را بزنید. لطفا اهمیت این جایگاه و تریبون را درک کنید و ارزشمندانه استفاده کنید. درست مثل دشمن که هوشیاره و میدونه با چه زبونی بچه های ما را جذب کنه...
کیوان
Iran, Islamic Republic of
حاج سعید حرف دل مارو زدی دمت گرم
هاشمی هر حرفی که در دهه شصت گفت الان همه آن حرفها بر علیه خودش می باشد. خیلی خنده دار است خودش به خودش توهین کند. جالب است.
سید
Iran, Islamic Republic of
یادمان باشد:
1-ملاک حال فعلی افراد است
2-انتقاد سازنده باید باشد والا جامعه مرده است
3-اگر از یک مسئولی انتقاد شد دلیل ندارد در گذشته آن مسئول و به تبع آن ،نظام اسلامی هیچ اقدام مثبتی نداشته است
4-روشنگری باعث می شود بینش ما و سپس گرایش ما درست شود و بصیرت پیدا کنیم و خط درست که همان خط ولایت است را تشخیص دهیم
5-متاسفانه پست و مقام برای بعضی(تاکید می شود بعضی) آدمهای کم ظرفیت که درست خودسازی نکرده اند غرور می آورد و آنها را بعد از چند سال از مسیر درست اولیه دور می کند
6-حضرت علی علیه السلام می فرمایند: " نگاه کن چه چیزی گفته می شود ، نگاه نکن چه کسی می گوید." ؛
7-کلام پایانی این آیه مبارک قرآن باشد؛فَبَشِّرْ عِبادِ الَّذينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِكَ الَّذينَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِكَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ»(زمرآيات 17و18)؛ تو هم بندگان مرا بشارت ده آن بندگانى كه سخن بشنوند و به نيكوتر آن عمل كنند، آنان هستند كه خدا آنها را (به لطف خاص خود) هدايت فرموده و هم آنان به حقيقت خردمندان عالمند...
سعید
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا و با سلام
انسانهایی که کارشان سیاست نیست و حرف سیاسی میزنند از بهترین مردم روزگارند.
دنیا ثابت کرده که آدم سیاسی فقط و فقط در جهت منافع حزبی و ساپورتهای مالی خود قدم برمی دارد و لاغیر.
پس درود بر امثال حدادی ها که شجاعت دارند و صادقانه حرف مردم را میزنند بدون ملاحظات حزبی و سیاسی.
سیاست در دنیای امروز علمی است برای تثبیت قدرتهای مالی هم جناح!!! همین
شجاعت و صداقت و دیانت است که دیگر کم شده برعکس سیاست که فراوانند متخصصان آن
نیما
خدا راشکر انقدر بصیرت مردم بالا رفته که هرکس به انحراف میره مثل شما یواش یواش محو میشه بله این نظام خدارا شکر خدمتگزار زیاد داره درضمن خشک وتر روباهم نسوزن اقای حدادیان
ناشناس
مشکل این مملکت اینه که ازادی بیان فقط برای یه عده خاص هست و بس ... بقیه مردم باید برن بمیرن...امیداوارم یه روزی همه این سران به درک واصل بشن تا مردم یه اب خوش از گلوشون پایین بره....
Iran, Islamic Republic of
بهتره روضه خون جماعت وجهه خودشونو با وارد شدن به سیاست مانند برخی هنرمندان که با وارد شدن به این عرصه خدشه دار شدن از بین نبرن ایشون در چه سطج سیاسی هستن که اینجور بی پرده صحبت میکنن؟!
یک مداح وظیفه اش مداحی است نه دخالت در سیاست
سید
سیاست ما عین دیانت ما است؛پس مداح و مستمعی که ظلم و ظالم را فقط در گذشته ببیندو با مسائل روز بیگانه باشد، بیراهه رفته است...
میثاق
Iran, Islamic Republic of
من از نزدیک اخلاق و رفتار همین آقای حدادیان که راجع به همه اظهار نظر میکنه دیدم...ای کاش بجای این دخالتها به اصلاح خودش میپرداخت...