جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رضایت مدیرعامل نفت از قرعه جام ملت‌ها

جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 428690
مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید که بهترین قرعه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نصیب این تیم شده است.
به گزارش جهان، منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن حریف نفت تهران در این مرحله اظهار داشت: الاهلی امارات حریف خوبی برای ماست و به چند دلیل بهترین قرعه به ما خورد.

وی افزود: یکی از دلایل این است که امارات از نظر بُعد مسافت به ما نزدیک‌تر است و نکته دیگر هم این بود که کادرفنی ما تمایل زیادی داشت تا با الاهلی روبرو شویم. با توجه به قدرت تیم‌های قطری و عربستانی و توان بیشتر آنها بهترین قرعه نصیب ما شد و الاهلی حریف خوبی برای ماست.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه برنامه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا چیست، گفت: با توجه به آغاز مسابقات از شهریورماه باید تیم را زودتر آماده کنیم و با وضعیتی خوب به مسابقات برویم. نفت باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند و این مسئله نیز می‌طلبد که مسئولان از جمله وزارت نفت، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی وزارت ورزش و جوانان از نفت حمایت کرده و نگاهی ملی به تیم ما داشته باشند.

قنبرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا نفتی‌ها به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هم فکر می‌کنند و این تیم می‌تواند در اولین سال حضورش در این مسابقات پدیده شود، عنوان کرد: این اتفاق دور از دسترس نیست. قرعه‌کشی هم به ما کمک می‌کند راحت‌تر به این مسئله فکر کنیم اما کار ساده‌ای نداریم. باید با ساماندهی خوب و حمایت مجموعه نفت با بهترین شرایط در مسابقات حاضر شده و به هدف‌مان برسیم.

وی تأکید کرد: برای آماده‌سازی تیم برنامه‌های تمرینی را از هفته آینده آغاز می‌کنیم. منصوریان به مسافرت رفته و پس از بازگشت او اردوها را هماهنگ خواهیم کرد تا تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره پیشنهاد خارجی بیرانوند و اینکه توافق‌های اولیه هم با یک باشگاه انگلیسی صورت گرفته است، اظهار داشت: در این خصوص روز چهارشنبه جلسه‌ای را با عماد حسینی، رئیس هیئت مدیره باشگاه داشتم که او موافق بود چنانچه پیشنهاد خارجی خوب به بیرانوند رسید که منجر به پیشرفت او شود، این بازیکن را ترانسفر می‌کنیم. هنوز پیشنهاد رسمی وجود نداشته و باید ببینیم نظر علیرضا منصوریان در این خصوص چیست.

قنبرزاده گفت: مصلحت باشگاه نفت این است اگر جایی باعث پیشرفت بازیکنان این تیم شود، با جدایی آنها موافقت کنیم. مرتضی پورعلی‌گنجی چنین شرایطی داشت و با وجود شرایط حساسی که داشتیم اما اجازه دادیم او به چین ترانسفر شود تا پیشرفت کند. اکنون هم بیرانوند با اینکه جوان است از بازیکنان با تجربه نفت به شمار می‌رود و مجموعه ما علاقه زیادی به او دارد. اگر جدایی بیرانوند از تیم ما جهت پیشرفتش باشد و پیشنهاد خارجی خوب برسید، مشروط به موافقت منصوریان او را ترانسفر خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *