جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طومار اعتراض‌آمیز فلسطینی‌ها+عکس

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 428466
فلسطینی‌های معترض به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و دیوار حائل طوماری اعتراضی شامل ۲۱ هزار امضا تهیه کردند و آن را به سازمان ملل فرستادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فلسطینی‌ها در اعتراض به ادامه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و دیوار حائل یک طومار با ۲۱ هزار امضا تهیه کردند و سه‌شنبه (دیروز) آن را به سازمان ملل فرستادند.

«روز حامد» مدیر مرکز فرهنگی «العاصور» در رام‌الله که مسئول اجرای این طرح است به خیرگزاری «آناتولی» گفت: در طول سه ماه ۲۱ امضا از اهالی کرانه باختری و نوار غزه برای اعتراض به شهرک‌سازی و دیوار حائل جمع‌آوری شد.


وی افزود: این طرح، پیامی به جهان برای مانع شدن در مقابل اسرائیلی است که تعرض‌های خود به اراضی فلسطینی را ادامه می‌دهد.

موضوع شهرک‌سازی در قدس و کرانه باختری مانعی برای مذاکرات سازش موسوم به «مذاکرات صلح خاورمیانه» به شمار می‌رود که میان دو طرف تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل از اواخر ماه آوریل سال گذشته (۲۰۱۴) پس از ۹ ماه مذاکره با نظارت آمریکا متوقف شد.

رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۲ ساخت دیوار حائل با دلایل امنیتی واهی همراه با تعرض‌های به اراضی فلسطینی آغاز کرد.

بر اساس گزارش‌های فلسطینی ، مساحت اراضی فلسطینی معزول و محاصره شده میان دیوار حائل و مرزهای ۱۹۴۸ حدود ۶۸۰ کیلومتر مربع در سال ۲۰۱۲ یعنی حدود ۱۲ درصد خاک کرانه باختری است.
برچسب ها: طومار ، اعتراض‌آمیز ، فلسطینی‌ها ، سازمان ملل ، عکس ، دیوار حائل
ایمیل مستقیم: info@fardanews.com
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
Bookmark and Share
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *