کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت آش و حلیم در ماه رمضان

27 خرداد 1394 ساعت 12:54

رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی با اعلام نرخ مصوب حلیم در ستاد تنظیم بازار گفت: در سال جاری هر کیلو حلیم معجونی ۱۰ هزار تومان، آش شله قلمکار با گوشت ۹۵۰۰ و آش رشته ۸۵۰۰ تومان است.


به گزارش جهان، حسین محمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اعلام این خبر، افزود : نرخ مصوب هر کیلوگرم حلیم معجونی با هزار تومان افزایش در مقایسه با سال قبل ۱۰ هزار تومان، حلیم عادی ۹ هزار تومان، آش شله قلمکار با گوشت ۹۵۰۰ تومان و آش رشته ۸۵۰۰ تومان مشخص شده است.

وی خاطر نشان کرد: قیمت هر پرس کامل حلیم و آش نیز ۶ هزار تومان تعین شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی ادامه داد: قیمت هر پرس شله زرد و حلوا ۶ هزار تومان و هرکیلوگرم از این محصولات ۸ هزار تومان مشخص شده است.

وی با تاکید برخرید محصولات یاد شده از مراکز مجاز، اظهار داشت: مصرف کنندگان برای خرید این محصولات تنها به به واحد های مجاز آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی که با تابلوهای بنفش مشخص شده اند، مراجعه کنند.

محمدی تاکید کرد: بر روی تابلوی واحد های مجاز عرضه حلیم و آش کد بهداشتی و عضویت در اتحادیه آورده شده است که در صورت هر گونه تخلف قابل پیگیری هستند.

وی در پایان تصریح کرد: درسال جاری برای جلوگیری از فروش این محصولات در واحدهای غیر مجاز، با انجام بازرسی به آنها تذکر داده می‌شود که در صورت سرپیچی ظرف ۲۴ ساعت پلمپ می‌شوند.


کد مطلب: 428430

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/428430/قیمت-آش-حلیم-ماه-رمضان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com