کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکر زاکانی به موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره)

27 خرداد 1394 ساعت 13:01

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از قرارگیری موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در گروه‌بندی‌ها و دسته‌بندی‌ها گفت: از بانیان صیانت از اندیشه امام می‌خواهیم خود را در قیاس امام (ه) که فارغ از گروه‌بندی‌ها بود بالا بکشند.


به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به تیم مذاکره‌کننده از آنان خواست توجه به بدعهدی‌ها و دشمنی‌های آمریکا داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دیروز مردم در استقبال از ۲۷۵ شهید تازه تفحص‌شده درس عزت‌خواهی و ذلت‌ناپذیری دادند گفت: امروز مجلس نیز به وظیفه خود عمل کرد و پاسخ مناسبی به وزیر خارجه و کنگره زیاده‌خواه آمریکا داد و ما منتظریم تیم مذاکره‌کننده در مذاکرات این پیام را به نحو اعلا در مذاکرات اعلام کند.

زاکانی با درخواست از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جهت صیانت از منافع و داشته‌های ملی ادامه داد: این تیم باید پیام ما را به زیاده‌خواهان عالم برساند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود با هشدار نسبت به تحریف اندیشه‌ها و سیره نورانی امام راحل اظهار داشت: موسسه حفظ و نشر آثار امام (ره) باید از این اندیشه‌ها صیانت و پاسداری کند اما متاسفانه شاهد مواجه سیاسی و برخورد جناحی و قرار گرفتن در گروه‌بندی‌ها و دسته‌بندی‌ها هستیم در حالی که امام همیشه فراتر از این دسته‌بندی‌ها حرکت کرد.

زاکانی از بنیان صیانت از اندیشه امام خواست خود را در قیاس امام بالا بکشد و در یک جریان سیاسی قرار نگیرند.


کد مطلب: 428427

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/428427/تذکر-زاکانی-موسسه-تنظیم-نشر-آثار-امام-ره

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com