کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار اشتري:

ناجا آماده تشکيل پليس اقتصادي است

26 خرداد 1394 ساعت 17:25

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه‌ سال گذشته طرح پلیس اقتصادی تقدیم وزیر اقتصاد شد، گفت : این طرح یک سری اصلاحات داشت که انجام شد و حتی در حاشیه یکی از جلسات با وزیر اقتصاد صحبت کردم .


به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ حسین اشتری در حاشیه همایش سراسری مدیران سازمان وظیفه عمومی ناجا در جمع خبرنگاران افزود: آماده هستیم این همکاری را شروع کنیم و منتظر جواب وزارت اقتصاد هستیم.

وی در ادامه گفت : ۲۹۰ هزار مشمول غایب در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت‌نام کردند که برای ۵۰ هزار نفر از آنها پیامک ارسال شده تا ادامه کار خود را انجام دهند.

سردار اشتری افزود: برای ۶۲۰۰ نفر از این تعداد کارت صادر شده و در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کارت دیگر نیز در دست آماده‌سازی است که در آینده اطلاع‌ رسانی می‌شود.

به گفته وی، حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان شرایطشان برای شرکت در طرح جریمه احراز نشده است که به آنها اعلام شده است.

این مقام ارشد انتظامی درباره مرحله بعدی ثبت‌نام گفت: در این مورد ستاد کل باید اعلام نظر کند که ان شاءالله بعد از اعلام، نیروی انتظامی مراحل بعدی را به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

سردار اشتری افزود؛ در صددیم با سرعت و دقت بیشتر مرحله صدور کارت‌ها را داشته باشیم و به حائزین شرایط کارت‌ها برسد.

فرمانده ناجا درباره طرح جریمه مشمولان غایب از یک طرف و ترغیب جوانان به نرفتن سربازی به امید خرید جریمه، گفت: مطمئناً کسانی که در موعد مقرر به سربازی می‌روند، فرآیند زندگی را به سهولت پیش می‌برند و در هر صورت قانون هرچه بگوید لازم ‌الاجرا است، از سوی دیگر مراجعه جوانان ما در ماه‌های اخیر نشان‌دهنده اشتیاق آنها برای انجام خدمت سربازی است.

سردار اشتری درباره طرح پلیس اقتصادی درباره جمع‌آوری معتادان گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که ظرف ۱۰ روز تمام معتادان سراسر کشور را جمع‌آوری کند، اما باید محل و کمپی آماده باشد.

وی افزود: اگر محلی برای نگهداری آنها اعلام شود ناجا جمع‌آوری تمام معتادان شروع می‌ شود.
سردار اشتری درباره ضرورت تشکیل پلیس کودک و نوجوان، گفت: با توجه به مراجعان و گزارش‌هایی که داریم و نیز توجه ویژه‌ای که برای کودکان و نوجوانان قائلیم به دنبال آن هستیم که عرصه را مدیریت کنیم و اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.


کد مطلب: 428296

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/428296/ناجا-آماده-تشکيل-پليس-اقتصادي

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com