جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

موسوی‌نژاد: استیضاح فانی قطعی است

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 427942
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح فانی قطعی است، گفت: نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با اشاره به بررسی وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس اظهار داشت: نشست نمایندگان استیضاح کننده با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد که بهارستان‌نشینان در این جلسه بر پیگیری استیضاح تأکید داشتند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر آموزش و پرورش شامگاه یکشنبه‌ برگزار شد، افزود: در این نشست نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشده و خواستار پیگیری استیضاح شدند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه جدید مجلس، طرح استیضاح ابتدا از سوی هیئت رئیسه به کمیسیون تخصصی ارجاع داده می‌شود تا کمیسیون جلسه‌ای را با حضور استیضاح‌کنندگان و وزیر برگزار و چنانچه نمایندگان بر استیضاح خود پافشاری کنند طرح پس از یک هفته برای اعلام وصول در صحن به هیئت رئیسه مجلس ارجاع می‌شود.

وی بیان کرد: جو مجلس برای استیضاح وزیر آماده است و به نظر می‌رسد عزم مجلس برای استیضاح فانی قطعی است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان و معلمان و همچنین دانش‌آموزان قشر فرهیخته جامعه محسوب می‌شوند و باید بهترین خدمات با بهترین کیفیت به آنها ارائه شود و امیدوار هستیم در آینده شاهد بهبود وضعیت فرهنگیان و معلمان باشیم.

موسوی‌نژاد یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش هفته آینده برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تا حالا اگر مسئله انرژی اتمی نبود اکثرشان استیضاح شده بودند ..راستی می خواستم بدانم خود اقی کلید از خودش راضی هست
Iran, Islamic Republic of
بابا اولویت با استیضاخ وزیر آموزش و پرورش نیست!!
برید سراغ نفت و خارجه
مصطفی
برای ثیت نام سال اول ابتدایی دولتی 200 هزار تومان پول می گیرند ...میگن چون هیت امنایی شده...دبستان یا دولتیه یا خصوصی....فقط با یک قید هیت امنایی مردم رو سر کیسه می کنند ..جالب اینه که این کارشون با دستور وزارت اموزش و پرورشه
Iran, Islamic Republic of
ترا خد استیضاحش کنید تا تکلیف صندوق ذخیره فرهنگیان هم مشخص شود