جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

دفترچه و کلید سوالات آزمون سراسری+لینک

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۰
کد مطلب: 427930
به منظور دسترسی هرچه سريعتر داوطلبان، دفترچه سؤالات و کلید سوالات کنکور سراسری هريك از گروههای آزمايشی به شرح زیر منتشر می شود.
به گزارش جهان، ضمن آرزوی توفيق برای داوطلبان شركت كننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴، به منظور دسترسی هرچه سريعتر داوطلبان به سؤالات گروههای آزمايشی علوم رياضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی ، به اطلاع می رساند، سؤالات هريك از گروههای آزمايشی به شرح زیر در سايت سازمان درج و در دسترس داوطلبان عزيز قرار می گيرد.


کلید سوالات آزمون عمومی و اختصاصی تمام گروه‌های ۵ گانه آموزشی نیز بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.


نتیجه اولیه این آزمون نیز تا اول مرداد منتشر می‌شود.

یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه، پاسخنامه داوطلبان آزمون سراسری با رتبه کشوری کمتر از ۷۵ هزار در هر یک از گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی و همچنین رتبه کشوری کمتر از ۱۰ هزار در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجه برای اطلاع این دسته از داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

تمام داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند می‌توانند برای انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) نیمه حضوری، بین‌المللی و مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان با مطالعه دفترچه راهنما در دهه اول مرداد برای انتخاب حداکثر ۱۵۰ کدرشته محل از میان کدرشته محل‌های گروه یا گروه‌های آزمایشی مجاز اقدام کنند.

فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز آزمون سراسری دهه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود و فهرست معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز به همراه برنامه زمانی مربوط نیمه اول مهرماه منتشر می‌شود.

همچنین فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های نیمه متمرکز آزمون سراسری سال ۹۴ در نیمه اول دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

منبع: فرهنگ نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *