جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

کاش یک بار به جبهه رفته بودید

يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 427765
هرچند رسانه‌های خبری بیگانه فارسی زبان در پی مخدوش کردن ارزش‌های خلق شده توسط رزمندگان قهرمان ایران در جنگ‌تحمیلی هستند، اما شهدا بر اساس رسالتی که داشتند نه‌تنها در جبهه ‌نبرد با دشمن جنگیدند بلکه در وصیت‌نامه‌های‌شان نیز در پی شفاف‌سازی رفتارهای این دشمنان بوده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حدود ۳۰ سال از انجام عملیات «کربلای۴» می‌گذرد، اکنون که خبر کاوش پیکرهای ۱۷۵ خط‌شکن و غواص عملیات کربلای۴ به مهم‌تریم خبر این روزها در سطح جامعه تبدیل شده است رسانه‌های بیگانه‌ای همچون BBC، VOA و manoto۱ کارکرد شایع‌سازی و تخریب ارزش‌های ملی و مقاومتی ملت ایران را به روش‌های گوناگون اما منطبق با هم در دستور کار خود قرار داده‌اند.

در چنین شرایط شبهه‌ناکی ،شهیدان شاهد پیرو مکتب امام خمینی(ره) بنا به بصیرت و دوراندیشی‌ای که داشته‌اند در وصیت‌نامه‌هایشان به مسأله شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی پرداخته‌اند تا حجاب از چهره منافقان و دشمنان ایران اسلامی برملا کنند. در همین راستا به مرور بخشی از وصیت‌نامه چهار شهید دوران دفاع مقدس خواهیم پرداخت:

۱- شهید محمدعلی تک در وصیت‌نامه‌اش خطاب به شایعه‌سازان گفته است: نه، ما مردم کوفه نیستیم و امام عزیز را تنها نمی‌گذاریم و باید در عمل ثابت کنیم و امروز روز عمل است. ای منافقین کوردل، موشان روز و خفاشان شب، بدانید همانطوری که در طول تاریخ نتوانستید کاری کنید، مگر اینکه آتش خود را شعله ورتر کنید هم در این دنیا و هم در آخرت.

و ای کسانی که شایعه درست می‌کنید که اینها مرا با زور به جبهه می‌فرستند، بدانید که ما با چشمانی باز و قدم‌های استوار و قلبی پر از محبت خدا و با آن عقیده‌ای که به آن ایمان داریم که فقط خدا می‌باشد، می‌رویم.

۲- شهید رجب پریمی در وصیت‌نامه‌اش شایعه‌سازان را این‌گونه مورد عتاب قرار داده است: پنج سال از جنگ می‌گذرد، حتی برای دیدن فاجعه‌ای که صدام به بار آورده است سری به جبهه‌ها نزدید و نیامدید از نزدیک ببینید که این فرزندان اسلام چه کار می‌کنند. هی نشستید بر علیه این فرزندان راستین اسلام «نِق» زدید که این‌ها می‌روند برای پول و چیزهای دیگر و هی نشستید بر علیه انقلاب شایعه ساختید.

۳- شهید خلیل بیناباشی هم نوشته است: ای امت شهیدپرور، هر چند این شخص، حقیر هستم که پیامی به شما بدهم، ولی بیدار باشید که از هر شایعه‌پراکنی و از هر چاپلوسی دشمنان اسلام نهراسید و بر خود فخر بورزید که در دوره‌ای هستید که به برکت رهبر انقلاب آگاه شده‌اید و از هر نظر به درجه‌ای رسیده‌اید که ملت‌های دیگر افسوس می‌خورند که چرا این رهبر را آنها نداشتند.

۴- شهید مهدی بداغی نیز در وصیت‌نامه‌اش یادآور شده است: اما ای امت مسلمان از شما می‌خواهم که امام را تنها نگذارید و مواظب ضدانقلاب باشید که نکند با کارهایی از قبیل شایعه و ناامن کردن جو خواسته باشند نهال انقلاب را بخشکانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *