سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
علیرضا زاکانی در جمع مردم قائمشهر:

آمریکا بیش از ایران به مذاکره نیاز دارد

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 427513
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با درخواست از تیم مذاکره کننده برای دقت در برابر ترفندهای دشمن، تصریح کرد: تا آمریکا از قالب گرگ بودن بیرون نیاید، نمی‌شود در مذاکرات به او اعتماد کرد.
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی عصر امروز در همایش «گفتمان امام خمینی (ره) و مسئولیت‎های ما» در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) این شهرستان اظهار داشت:بزرگ‌ترین ویژگی امام خمینی (ره) این بود که ایشان عبد خالص خدا بودند و به‎دلیل بندگی خالصش، خود و اسلام را به‌درستی شناخت.

وی افزود: امام (ره) در نگاهی دقیق اسلام ناب را به جامعه معرفی و برای خدا قیام کرد تا با بندگی خدا در مسیر تعالی خلق، اهداف عالی اسلامی را دنبال کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام (ره) با امید به خدا توانست نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله را به‎راحتی سرنگون کند، خاطرنشان کرد: ایشان توانست تحول عظیمی در ایران ایجاد کند و اسلام ناب را در این کشور پیاده کند و حکومتی شیعی تشکیل دهد.

زاکانی با تاکید بر اینکه امروز تهدید بزرگ تحریف امام (ره) وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به آرمان های شهدا و امام (ره) می‌توانیم به راز توانمندی‎های آنها پی ببریم، امام (ره) با استقلال‎طلبی توانست در برابر اندیشه شرق و غرب ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه وجود منطق اسلامی مناسب در بطن انقلاب اسلامی، سبب می‌شود تا مستعضفان به آن جذب شوند، خاطرنشان کرد: ارزش‎های اسلامی اعم از عدالت، آزادی‌خواهی، استقلال‌جویی و مظلوم‌نوازی، معیارهایی بودند که امام (ره) با تکیه به آنها توانست در برابر شرق و غرب ایستادگی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رشد و تعالی ایران اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری همراه است، اضافه کرد: اندیشمندان غربی معتقدند هر نقشه‎ای برای ایران پی‎ریزی می‌کنند، توسط رهبر عالم ایران نقش بر آب می‌شود.

زاکانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، تصریح کرد: در داخل و خارج کشور امروز بحث بیداری اسلامی و توجه به مستعضفان در رأس قرار دارد که در گذشته توسط امام (ره) بود.

دبیر کل حزب رهپویان انقلاب اسلامی یادآور شد: باید دشمن خود را بشناسیم و امروز نظام سلطه به رهبری آمریکا برای ما شناخته شده است و همین شناخت، مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: هر چه دشمنان دسیسه کنند، موجبات رشد جامعه مهیا می‌شود و تهدیدات پیرامون انقلاب اسلامی یک فرصت مناسب برای پیشرفت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنی با آمریکا نقطه قوت است، اضافه کرد: با دشمنی و ایستادگی در برابر آمریکا می‌توانیم پیشرفت کنیم زیرا ایران با استقلال‌طلبی و بدون دخالت استکبار، به قدرت می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در جایگاه رفیعی قرار دارد که نظام سلطه در همه ابعاد دچار اضطراب است، بیان کرد: برخی افراد در کشور دچار اشتباه هستند که گمان می کنند ما به مذاکره با آمریکا نیاز داریم، در حالی که آمریکا به مذاکره با ایران نیاز دارد.

زاکانی با تاکید بر اینکه باید در برابر استکبار روحیه ایستادگی داشت و عزت کشور را نادیده نگرفت، گفت: ما در قبال جهان اسلام مسئولیت داریم تا مقدمات ظهور را مهیا کنیم؛ مردم ایران ممتاز و شایسته هستند و تاکنون در برابر تمامی مشکلات ایستادگی کرده اند و این مقاومت‎ها قدمت تاریخی دارد.

وی با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان باید خط قرمزها را رعایت کنند، تصریح کرد: به‎دلیل سختی‌ها نباید از ارزش‎ها عبور کنیم زیرا مردم هم به چنین امری راضی نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره‌کننده باید در قبال ترفندهای دشمن دقت کند، خاطرنشان کرد: نباید به دشمن امید داشته باشیم، و تا آمریکا از قالب گرگ بودن بیرون نیاید، نمی‌شود در مذاکرات به او اعتماد کرد.

زاکانی در پایان گفت: به دوستان داخل کشور اعتماد داشته باشیم و به دشمنان بیگانه بی‎اعتماد باشیم و جامعه را به‌سمت وحدت پیش ببریم.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *