جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

تعویض قرآن‌های فرسوده با نو

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 427442
در نمایشگاه فرهنگ قرآنی شمیم وحی علاوه بر فروش تجهیزات لازم برای برگزاری جلسات قرآن، غرفه‌ای برای دریافت قرآن‌های اهدایی و تعویض قرآن‌های فرسوده با نو اختصاص یافته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نمایشگاه فرهنگ قرآنی شمیم وحی با هدف تجهیز مؤسسات و خانه‌های قرآن برای برپایی جلسات قرآن در ماه مبارک رمضان دوشنبه ۱۸ خردادماه با حضور علی جنتی وزیر ارشاد، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان دارالقرآن و جمعی از اساتید و مسئولان قرآنی در بوستان گفت‌و‌گو افتتاح شد.


در ورودی این نمایشگاه محوطه‌ای قرار دارد که در آن رحل‌های قرآن قرار گرفته و علاقه‌‌مندان به قرآن کریم هر روز پیش از اذان ظهر و مغرب می‌توانند با حضور در این محوطه از تلاوت قاریان ممتاز استفاده کنند. در این بخش جزءخوانی قرآن کریم نیز برگزار می‌شود.


وجود تابلوهایی از آیات الهی تا اشعاری با موضوعات قرآنی در کنار غرفه‌ها و وردی نمایشگاه شمیم وحی جذابیت خاصی به این نمایشگاه داده است به طوری که بسیاری از بازدیدکنندگان را هنگام ورود جذب خود می‌کند.


در نمایشگاه فرهنگ قرآنی شمیم وحی بیش از ۴۵ مؤسسه قرآنی برای به نمایش گذاشتن و فروش محصولات خود حضور دارند که در یکی از این غرفه‌ها علاوه بر گرفتن قرآن‌های اهدایی افراد، قرآن‌های فرسوده با قرآن‌های نو تعویض می‌شود.


فروش کتاب‌های قرآن و ادعیه، بلندگو و سایر امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری جلسات قرآن و همچنین فروش محصولات عفاف و حجاب از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.


به گزارش فارس نمایشگاه فرهنگ قرآنی شمیم وحی به همت شهرداری تهران در بوستان گفتگو برگزار شده است و تا ۲۷ خردادماه ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برای شهرستان ها چی !؟
اي كاش در استانها هم اين كار انجام مي شد پس شهرداري و ارشاد و سازمان دارالقران كجا هستنند
احمد
لطفا جایی را بطور دایمی برای تحویل گرفتن این کتب مقدس معرفی کنید تا این معضل و عامل تحیر مردم در چگونه برخورد کردن با آنها برای همیشه از بین برود .