شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۱
۱۷

پیام خواندنی شهاب حسینی به اختلاس گران!

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 427428
شهاب حسینی تاکید کرد: آقایان نه چندان محترم عرصه اختلاس با دیدن تصاویر شهدای غواص، اگر در دم از شرم بمیرید بر شما حرجی نیست.
پیام خواندنی شهاب حسینی به اختلاس گران!
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدشهاب الدین حسینی در جدیدترین پست اینستاگرامش تصویری از یکی از ۱۷۵ شهید غواص را منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر نوشت: آقایان نه چندان محترم عرصه اختلاس با دیدن این تصاویر اگر در دم از شرم بمیرید بر شما حرجی نیست.

 

خدا فرمود،مپندارید کسانی که در راه خدا کشته میشوند، مرده اند. بلکه آنان زنده به حیات ابدی شدند و نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود.

به گزارش فارس، پیکر ۱۷۵ شهید غواص تفحص شده عملیات کربلای ۴ به همراه پیکر مطهر ۹۵ شهید دیگر روز سه شنبه ۲۶ خرداد ماه ساعت ۴ بعد از ظهر از میدان بهارستان مقابل درب غربی مجلس شورای اسلامی ایران به سوی معراج الشهدای تهران تشییع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهزاد
شرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پول جلو چشماشونو گرفته جایی رو نمی بینن !
سید حسن
آفرین . کاش گوش شنوایی باشد .

ولی شکمهایی که از حرام پر شده باشد. حتی سخن امام زمانش هم در او اثری ندارد . اگر خرابکاری عده ای نبود . مملکت گلستان می شد .
حمید
این بچه ها برای چی شهید شدند؟ که اینهمه دزد و مدرسه غیر انتفاعی و مدرک پولی و پارتی بازی و رشوه و فساد ناشی از فقر و.... . خدا به حق خون علی و یارانش از مسبب این اوضاع نگذرد.
حسین
آفرین.... آقازاده ای که به ۱۰ سال زندان محکوم شد بخواند
کاظم
احسنت
نسل اول
شخصیت خارج از فیلم شهاب حسینی هم برخلاف بعضی ازهنرمندان متین و مثبت است
آقای شهاب حسینی! اختلاس برای 4 سال پیش بود و متهمش، مجرم شناخته شد و الان زیر خروارها خاک آرمیده است.
الان باید بگویی آقایان مذاکره بدون خط قرمز، آقایان دوست شیطان بزرگ، آقایان بزک کننده چهره دشمن، آقایان تحقیر ملت و امید دشمن، خجالت بکشید. این را بگو تا بفهمیم به روز شدی!
Finland
درود بر شرف و غیرت تو بازیگر عزیز دوستت داریم
مرتضی سیری
کاملا بجا گفتید. اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین . البته به هم صنفان خود هم اشاره ای داشته باشید که حیا را رعایت کنند و تولد در انسوی مرز را افتخار ندانند!!!!!
سعید
درود برشهاب حسینی
اما این ها انقدر در گناه فرو رفته اند که ن چیزی میبینند نه چیزی می شنوند
z.t
دورد بر سید شهاب حسینی...خوشحالم می بینم بین هنرمندان وجدانهای بیدار هنوز هست...
یاران چه غریبانه .... رفتند از این خانه...
بوسجین
درود بر هنرمند واقعی که مانند سرباز وطن نقشش را به درستی ایفا می کند ما نیازمند همچون هنرمندانی هستیم امیدوارم که دیگر هنرمندان هم به شما تاسی کننددرست است نمی دانم وجدان و انسانیت در برخی از بین رفته که با دیدن این شهدا و فرزندان مردم که چه غربیانه جان در طبق اخلاص نهادند و از همه چیز خود در راه ارمانها و جامعه خود گذشتند اما
باز زد و بند و اختلاس می کنند و به خون اینان که فرشتگان نگهبان جامعه بودندمی خواهند خیانت کنند ایا سالم از ان مال استفاده خواهند کرد مطمئنا" نه خداوند در کمین ستمکاران است اما خداوند صبرش زیاد است مسئولین ان جامعه را به امتحان می کشد که ایا انان که ادعا دارند اقداماتی برای برقراری عدالت خداوندی می کنند یا نه رفیق قافله اند یا شریک دزد و با نام مصلحت بر خیلی از کارهای شیطانی چشم پوششی می کنند
Romania
شهدا مسئولین ([...] فتنه گران فرزندانشان )شرمنده این شهدا باید باشند
انشالله آه شما شهیدان خدایی
انها را زمین گرم بزند
و از شما شهیدان زنده پاک میخاهیم
برای نابودی همه اینها دعا کنید

اینها مردم این سرزمین را خیلی اذیت و آزرده کرده اند ومیکنند


زنده باد شهاب حسینی
خدا نگهدار تو عزیز وستاره ایران زمین باشد
قابل توجه پاکدستان و البته مهدی هاشمی
Mohamad
عکسی که از وی در کنار جمله اش گذاشتید بسیار تاثیرگذار بود
عاشقتم شهاب
احسنت باغیرت