يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 17 Feb 2019
 
۴۲
۱۶۲
با وجود ادعای هاشمی درباره بی‌گناه بودن آقازاده؛

حکم 10 سال حبس برای مهدی هاشمی به جرم اختلاس، ارتشا و مسائل امنیتی قطعی و ابلاغ شد

پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۴
معاون اول قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در گرگان حکم قطعی مهدی هاشمی را ۱۰ سال حبس اعلام کرد.
حکم 10 سال حبس برای مهدی هاشمی به جرم اختلاس، ارتشا و مسائل امنیتی قطعی و ابلاغ شد
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه گفت: حکم قطعی صادر شده برای پرونده مهدی هاشمی ۱۰ سال حبس بوده و این حکم توسط دادگاه تجدیدنظر تایید شده است.

وی در ادامه افزود: سه جرم اختلاس، ارتشا و مسائل امنیتی مهدی هاشمی توسط دادگاه تجدید نظر با رعایت قانون ۱۳۴ قانون اساسی تائید شد؛ البته وی اتهامات دیگری در کیفرخواست داشت که برخی از آن در دادگاه بدوی ادغام شد.

به گفته معاون اول قوه قضاییه، طبق نظر دادگاه بدوی اتهامات وارده عناوین مختلف داشت اما یک فعل جرم محسوب نمی‌شد لذا در یک جرم واحد ادغام شد ضمن اینکه برخی اتهامات مانند جاسوسی نیز رد شد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: طبق قانون ۱۳۴ قانون اساسی، حکم مجازات در قوه قضائیه برای کسی که سه جرم داشته باشد به این گونه است که حکم هر جرم به صورت مستقل بریده شده و اشدّ آن در نظر گرفته می‌شود و در مجموع سه حکم، اشدّ آن به عنوان حکم اصلی صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اشدّ حکم اختلاس اگر با جعل همراه باشد، ۷ تا ۱۰ سال و اگر بدون جعل باشد بین ۵ تا ۱۰ سال است که طبق قانون، اشدّ آن یعنی ۱۰ سال در نظر گرفته شد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: حکم ارتشا نیز از ۵ تا ۱۰ است که اشدّ آن نیز یعنی ۱۰ سال در نظر گرفته شد، مسائل امنیتی نیز بین ۲ سال تا ۵ سال است که طبق همین ماده اشدّ آن یعنی ۵ در نظر گرفته شد لذا با این احتساب در نهایت ۱۰ سال حبس برای مهدی هاشمی بریده شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
کد مطلب: 427367
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۰۷
حبس؟! اون هم 10 سال؟!!! ددی جون و مامی جون و سیستر جونش یه وقت ناراحت نشن!!!
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۹:۰۴
ایا سیستم قضا برای جلوگیری از تکرار این نوع جرایم چه طرحی را در دستوز کار قرار داده است. ان شاالله.
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۶:۲۰
تازه خدا میدونه برای همین هم قاضی بنده خدا چی به کشیده
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۹:۴۳
زنده باد ايت الله هاشمي
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۱:۲۷
چقده زنده باشه شما راضی میشی؟؟!!
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۵ ۱۸:۵۵
شخصیت های داریم که زنده بودنشان رحمت است ، مرگ شان هم باعث رحمت است۰
ولی آدمی داریم زنده بودنش نقمت و عذاب است و مرگشان هم مشکل ساز
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۰:۵۳
چقدر راحت با پول های غارت شده از بیت المال فتنه راه انداختن...مون نمیکرد کشور دو دستی تقدیم به غرب شده بود) و بعد از یکی دو دهه از جرائم سنگینش تبرئه و به کوچکترین جرمی که مرتکب شده محکوم میشه
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۶:۰۷
مسائل امنیتی یعنی کدام مسائل مملکت فتنه 88 مثلا؟
۱۳۹۴/۰۳/۲۸ ۱۲:۱۱
هرجا میبرن ماهواره رو هم براش راه بندازن گناه داره.
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۰۸
حالا هتلش تو این 10 سال کجا هست؟!
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۲۲:۲۱
احتمالا همون هتله که فائزه توش دلمه درست میکرد!
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۲:۳۳
همون هتلی که رحیمی هست!...
ماجد
۱۳۹۴/۰۳/۲۵ ۰۷:۰۷
بقولی : رحیمی متخلف است ولی خودی است.
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۳:۱۴
هتل دانشگاه آزاد
مهدی
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۱۰
همین؟
فقط ۱۰ سال؟
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۱۷
احسنت به قوه قضائیه به قول معروف واسش شهرام پهرام نداره. دیروز بقایی امروز هاشمی فردا هم انشاالله م.الف و ب.ز و س.م
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۹:۴۴
ايشالا بزودي نوبيت م ا برسد
sh
۱۳۹۴/۰۳/۲۵ ۰۷:۰۸
م.ا تنها مشکلش فاصله از رهبر بود.
حسین
۱۳۹۴/۰۳/۲۵ ۰۷:۱۲
پسر چون ندارد نشان از پدر --توبیگانه خوانش نخوانش پسر!!!!
۱۳۹۴/۰۳/۲۸ ۱۶:۵۹
بابت؟؟؟
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۹:۴۵
دوتا معاون م الف دستگيرشده ....
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۲۲
خداييش من اگه يك سوم اين كارها رو كرده بودم الان استخوانهام هم پوسيده بود.
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۲۷
...مملکت را و اسرارش را به دشمن فروخت اقتصادش را نا کارمد کرد ...
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۳۳
جاسوسی رد شد!....
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۰:۳۵
خب ببین عزیزم اگه از جرم جاسوسی تبرئه نمیشد که اعدام میشد ...
۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ۰۹:۱۵
تبرئه اش كردن جانم!
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۳۴
قابل توجه مفسدان....
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۳۶
حکم یک کلاهبردار معمولی 10 سال حبس است. ...
امید
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۳۷
فقط می توانم بگویم متأأأأأأسسسسسفم.....
...
...
مصطفی
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۶:۳۷
با این حساب بایدحداقل 25 سال حبس در نظر می گرفتند. ....
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۷:۰۰
یعنی اگر صد تا جرم هم مرتکب ب..
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۷:۱۴
عجب توجیهی ..... .
حسین
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۱
... افراد بیچاره...
محمد
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۵
خسته نباشید
....
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۵
رحیمی معاون احمدی نژاد ۵سال....

م ه 10سال....

چه توازنی
احمد
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۴۸
اولا دیگه راحت و بدون ترس بگو؛ مهدی هاشمی رفسنجانی!! ثانیا نظام بهش خیلی لطف کرد اگه نه حداقلش اعدام بود. این یعنی توازن!
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۴۸
من از حکم مه افرید تعجب کردم با اینکه بدهکاریشو تسویه کردند ولی ایشون اعدام شد ولی م ه فعل و جرم یکسان بوده حکمش به این صورته
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۳:۳۷
چه ربطی داره؟ مگه جرمشون برابره؟
ریاضیاتم آرزوست
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۰:۲۸
یعنی چی؟!
جرم اول 10 سال، جرم دوم 10 سال، جرم سوم 5 سال، که در نهایت میشه 10 سال؟!!!!
باید جمع می زدید، فاکتور گرفتید؟! این که شد مجازات جرم اول!
...
ایرانی
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۸:۵۱
آخه کلا واس اوناس !!!!!!!!!!!!
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۱:۳۵
اگر این فرد عدم بشه هر گژ این جرائم تکرار نمیشود.
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۹:۳۶
لابد میفرستنش انگلیس به خرج دانشگاه ازاد
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۸
حکم م. ه خیلی کم بود...
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۱:۵۴
با جرات میتونم بگم 1 درصد جرم های این آقازاده کشف شد و به یک هزارم درصد همین 1درصد جرم محکوم شد
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۷:۳۱
جرم مه آفرید اختلاس نبود؟..........
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۵۹
مه آفرید در مقابل این ها فرشته بود
علی
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۰:۴۰
اون آقا زاده نبود که
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۲:۱۸
چرا اختلاس بود اما پشتش گرم نبود.
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۷:۳۲
اميواريم مدت محكوميتش واقعا در زندان سپري بشه !!! اموال بيت المال رو هم كه بي خيال !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۷:۴۰
خیلی کم بود اقا- اصلا باور کردنی نیست
علی
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۸:۱۵
بابت خلاف های اقا زاده کم است ولی راضی کننده
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۸:۱۹
با مسائل امنیتی ده سال!!؟؟
فرشاد
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۸:۲۱
حضراتی که این مطلبو میدونید...
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۸:۲۴
اگه یکی دیگه بود با این جرائم .....................
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۸:۲۹
جک میگید ؟ نه جان من جک میگید ؟

....
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۸:۳۴
پس پولهایی رو که بالا کشیده چی میشه ؟
....
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۳:۳۸
ان شاالله حاج اقا از فرصت استفاده کنه....
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۵:۱۳
نوش جونش
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۸:۵۰
ارتشا پسر یکی از....
ناشناس
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۸:۵۸
اصلا نترس.عزیربابا بابا بشتت هست ....
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۸:۵۹
قوه قضائیه تشکر با قدرت ادامه بده
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۹:۰۲
همینم اجرا بشه خوبه
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۰:۴۰
به مرگ گرفتن که به تب راضی بشیم
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۹:۴۲
درود بر قوه قضائیه بابت قاطعیت
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۱:۳۷
فاطمه و فائزه هاشمی‌ را هم باید دوباره محاکه کنند
علی
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۱۹:۴۴
عمرا بره زندان ۰۱۰ سال هم میشه ۱۰ ماه اون ۱۰ ماه هم میخرش تموم شد رفت ۰بعدش میره لندن و کف و دست و هورا
شهامت ده سرخی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۰:۰۷
درود خدا بر قضاتی که جوانمردانه و شجاع هر خطر و فشاری را به جان می پذیرند .. امیدوارم این قاضی ها زیادتر بشن. . تا بشه گفت..
پشتم گرم "نیست"!!
عبداللهی
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۰:۱۵
سلام احسنت بر قوه قضاییه و همه خیلی خوشحالیم از اینکه بالاخره این اقازاده هرچند اندک ولی بالاخره در دام عدالت افتاد مرحبا به قاضی پرونده الحق خیلی کار سختی داشته!
طوبی
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۰:۱۸
امیدواریم این حکم حداقلی، بصورت درست و کامل اجرا شود
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۰:۲۲
جرایم با هم جمع شده یا منها
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۱:۳۱
یکی در میون مثبت و منفی شده!
احسان
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۰:۲۴
ای کاش همه کسانی که بعلت های مختلف اعم از شرارت و دزدی وخیانت به کشور و دزدی بیت المال ورانت خواری وغیره وغیره دستگیر میشوند وبه زندان های تحویل المدت گرفتار میشوند پدری مثل ایشان داشته باشند چه خوب میشد که هیچ زندانی در بند نبود .مملکت نیز گل وبلبل میشد ای کاش|||||||
مردمی
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۰:۴۹
پس مشخص شد احمدی نژاد راست می گفت که پسر رفسنجانی مفسد اقتصادی هست.
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۵۸
چشم بسته غیب میگفت!
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۳:۰۵
سال هاي سال بود که اقازاده مرتکب جرم شده بود ُ اما کسي جرا ت نمي کرد برملا کند و آقازاده رو متهم کند و تنها کسي که جرات اقشاگري جرم ها ي اين آقازاده خودشيفته رو داشت ُ احمدي نژاد بود و در مناظر ه بعد از اتهام هاي واهي که موسوي هالوي سبز به دولت و خود احمدي نژاد زد و ساير نامزدها زدند ُ احمدي نژاد ريشه مفاسد رو معرفي کرد ُ اگر احمدي نژاد در مناظره افشا نمي کرد اين آقازاده خودخواه ُ هيچ وقت به دادگاه فراخوانده نمي شد و هيچ گاه ده سال زندان برايش نمي بريدند . يعني کسي که سال هاي سال در حال خلاف بوده تاقبل از مناظره کسي از اعمال خلافش خبر نداشت و کسي هم خيال نداشت آقازاده رو تعقيب قانوني کند ُ و اگر احمدي نژاد در مناظره افشا نمي کرد ُ چقدر قوه قضاييه روز قيامت بايد جواب اين عدم رسيدگي رو ميداد که احمدي نژاد با اين افشاگري به داد آنها هم رسيد ُ اجراي اين مطلب مهم در نظام مخفي نگه داشته شده بود ُ کسي جرات نمي کرد بيان کند و آقا زاده را متهم کند وهمه اقداماتي که عليه احمدي نژاد مي کنند بخاطر همين افشاگري ها بود تنها کسي که جرات کرده بود ُ آقا زاده را بحق متهم کند . پس نگویید نبايد درمناظره اسمش مي اومد . که اگر آقا زاده را قوه قضاييه خودش مورد تعقيب قرار داده بود لازم نبود در مناظره نامش را بياورد .
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۸:۳۴
بزرگترین کار احمدی نژاد شکستن بت بزرگ بود و اگر فریب برخی افراد را نمیخورد و برخی اشتباهات را نمیکرد هرگز بت شکسته شده دوباره میدان پیدا نمیکرد اما افسوس
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۳:۳۶
اتفاقا احمدی نژاد راست میگفت که رحیمی یک ریال هم تخلف ندارد
احمدی نژاد کلا راستگو بود
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۲:۳۷
اره! همونجور که میگفت لیست مفسدان اقتصادی تو جیبمه! اما الان معلوم شده ..راست میگفته منظورش دفترچه تلفنش بوده که شماره اعضای هیئت دولتش توش بوده!!
رضا
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۰:۵۷
اختلاص به چه میزان بوده است،...
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۵:۰۴
اول برو كلمات رو ياد بگير بعد نظر بده
اختلاس درسته نه اختلاص
Ali
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۰:۵۷
...خوشحالي ها در حد مرگ
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۰۲
یعنی خساراتی که مهدی هاشمی به کشور وارد کرده از مرحوم مَه‌آفرید امیرخسروی کمتر بوده ؟ امیدوارم عدالت برای همه مردم رعایت بشه در
آینده. با تشکر
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۰:۰۰
...ولی همین هم غنیمته.
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۵:۵۳
آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

این جهان چرا کامنت ها رو بدجور سانسور می کنه
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۱۷
... اگه اقازاده نبودن .....................
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۲:۰۸
اگه آقا زاده نبود که وام 5 میلیون تومنی هم بهش نمی دادن چه برسه به اختیار نفت ....بذار بریم بمیریم بهتره ... ...
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۲۰
همین!!!!!؟؟؟؟
محمد
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۲۳
سلام :
ما بالاخره نفهمیدیم آیا جریمه ریالی هم برای ایشان در نظر گرفته شده و یا فقط به حبس محکوم شده است .
بعضی ها ممکنه حاضر باشند تمام عمرشان را در زندان و حبس و تبعید بسر ببرند ، اما از مال و اموالشون چیزی کم نشه .
برای اینکه برای مجازات زندان امکان عفو و تخفیف و .... وجود دارد ولی اگر پولی بپردازند ، در حقیقت جانشان را داده اند.
مهردادبابصیرت و نابغه و متفکرواسلام شناس و سخنور و نویسنده و ایدئولوگ و تئوریسین
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۳۹
خدا را کرور کرور شکر و حمد و ثنا
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۵۹
تو دیوانه ای یا بامزه؟....
رضا
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۳:۲۰
اسمتون رو بخورم
رضا
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۳:۲۲
پس احمدی نژاد در مناظره تاریخی درست گفته بود.
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۸:۳۶
پ نه پ!
...
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۳:۵۳
قدرت خدا چقدر اسمو فامیلیت طویله،یه ذره تحویل بگیر خودتو
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۰:۵۴
واقعا بصیرتتون زیاده!
۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ۰۹:۲۵
نظرت نشاندهنده ي عناوين قشنگته واقعاً!!!!!
بنده خدا
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۴۲
خب حالا کی بریزیم توی خیابون؟!
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۲:۱۰
فعلا تو خیابون ریختن غیر قانونی و غیر اخلاقیه... باید صبر کنی تا دولت عوض شه...
سینا
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۵۴
میشه اظهار نظر کنیم؟
نه ما حق اظهار نظر نداریم
...
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۱:۰۱
بی سِِوااااد
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۵۵
البته اينكه أينا مفسد ند درست....
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۵۹
خداروشکر همینم خوبه
احسان
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۱:۵۹
خداوند را شاکریم که بالاخره رییس دستگاه قضا به وظیفه الهی خود قاطعانه عمل کرد....
هموطن
United States
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۰۸
این آقازاده باید............
عمار
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۰۹
این مدت جریمه برای این مجرم بسیار کم ونشان دهنده عطوفت نظام است. حقش بیشتر از اینها ست .
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۳:۴۴
...بجایی وصل نبود هم همین برخورد می شد .
mhsh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۰۹
واقعا متاسف شدم ...
اسد
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۲۱
اگر اختلاس وارتشا باشد بسیار کار خوبیست....
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۲۶
بعله دیگه؟؟!اگر باهم جمعشون نمی کردند؟؟؟؟؟؟!!...
سیاح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۲۷
جمع اینها که بیشتر می شود
اختلاس ۱۰ سال ، ارتشا ۱۰ سال و امنیتی ۵ سال می شود ۲۵ سال
ج س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۲:۳۰
جمعا می شود ۲۵ سال !!
اشنا
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۳:۰۸
چه جالب . پس یاد بگیریم که یک جرم که داشته باشیم هر جرم دیگری که اشد مجازاتش کمتر از اون اولی باشه را با خیال راحت انجام بدیم ....در نهایت تجمیع که بشه همان اولی مجازات میشه بقیه معافن .. این خیلی عالیه !!!! نمی دونستیم خوب شد اموزش دادید ممنون
مهمان
United States
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ ۲۳:۱۸
آقای بقایی هم دستگیر شده ها ... جهت اطلاع عرض شد که مطلبی هم در این مورد بنویسید.
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۷:۴۲
چند روز پیش در مورد بقایی هم جهان مطلب مشابهی نوشت. شماها عادت کردید به دروغ و تهمت زنی
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۹:۳۱
میهمان عزیز خودت دست به قلم شو و وظیفه اخلاقیات رو انجام بده. ما به هیچ کس عقد اخوت و باند بازی نداریم ارزش انقلاب بالاتر از جوجه های کرکس های. ... هستن که علاقه به مستند سازی قلابی وقایع انقلاب هستند و تاریخچه تو پستو می نو سین. اونهایی که که اگه اقا نبود دانشگاه ازاد رو تو وصیتنامشون به. فرزندان ساندویچ خور شون روز عزای اقا امام حسین می بخشیدن.
بابا برو رانتت بگیر نوبت شما می رسه. ...
عادل
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۰:۲۶
بالاخره پسر بابا رفت که آب خنك بخوره .. ولی سؤالی پیش میاد .. آب خوردن به مذاکرات مربوط هست یا نیست ؟
ریاضیات نوین
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۰:۲۸
یعنی چی؟!
جرم اول 10 سال، جرم دوم 10 سال، جرم سوم 5 سال، که در نهایت میشه 10 سال؟!!!!
باید جمع می زدید، فاکتور گرفتید؟! این که شد مجازات جرم اول!
بابا مخاطب رو کلم بروکلی فرض کردن!
علیرضا
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۲۳:۲۰
نه بابا مخاطب را ...
علی
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۰:۳۸
توکشورهای دیگه مجازات وطن فروشی چیه ؟بابت فسادقرارداد کرسنت چقدر از بیت المال رفته بابت فتنه88 ملت چقدر هزینه داد.برای تحریمهای فلج کننده چطور؟اگه یک هزارم این خیانتها روفردی عادی انجام میداد،حکمش اعدام نبود؟داداین ملت رو از اینها کی میگیره
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۰:۵۴
مهدی هاشمی محکوم شد. چرا عکس پدرش رو میارین؟ اصلا مهم نیست که کسی یا پدرش موافق یا مخالف اما این روش شما نادرست.
رضا
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۲:۰۸
فکر کن من متهم بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چند سال و کجا و با چه شرایطی؟؟؟ شاید هم ...
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۲:۲۴
اگر "من پا برهنه یک لا قبا "جرائم این آقا را انجام داده بودم آیا قوه قضائیه من را اعدام نمیکرد ؟
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۸:۲۴
واقعا حداقل انتظار ما اینست که این حکم اجرا شود. واقعا وجود امثال این آقازاده ها در ایران باعث شده که امثال بنده که جزو رتبه های اول کنکور بودیم ایران رو ترک کنیم چرا که با باندبازی این آقازاده ها جایی برای نخبگان نیست.
از جهان نیوز بخاطر پیگیری های مستمر در پرونده ی این آقازاده و آقازادگان دیگر خیلی ممنونم. خواهش میکنم به راهتان ادامه بدهید.
ممنون. (رتبه ی اول کنکور...سال .8)
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۱:۰۸
شما به خاطر گل روی خودت نرو
و به خاطر تو دهنی زدن به همین آقازاده های وطن فروش ،
و تو هم وطنت رو به این راحتی ها نفروش

( منظورم از شما ، نخبه های مملکته ها و گر نه نمی دونم نویسنده واقعاً نخبه باشه یا نه)
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۸:۲۷
دست مریزاد خدا قوت باینکه خیلی کمه ولی باز دستان درد نکنه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۰۹:۲۳
اگه راست میگن چرا مثل کرباسچی محاکمه علنی نمیگیرن تا مردم هم قضاوت کنن. خودش هم تقاضای دادگاه علنی کرده. از همه علنی بگیرن تا مردم قضاوت کنن.
مصطفی
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۰:۴۳
با یه وصیغه در میاد
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۹:۳۶
نه خیر اقایون فهمیدن این تو بمیری از اون فبولی ها نیست. چون وکیل اقا زاده بدون حقوق کار کرده و فهمیده از 4 سال پیش لیست اموال کل خانواده
به چاپپ رسید و مملکت قانون داره الحمدلله.
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۰:۵۲
حالا كه اينطوري حساب مي كنيد مي گفتيد چند جرم ديگه انجام مي داد ! به حالش فرقي نمي كرد .

البته اگر پدر بزرگوارش بگذار اين حكم كامل اجرا بشه
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۱:۳۰
مگه کسی که رشوه میگیره نباید مبلغ رشوه را برگرداند چرا در حکم از برگرداندن رشوه خبری نیست در ثانی ضرری که به کشور به دلیل کرسنت تحمیل شد چی میشه مگه این اقا باغثش نبود کی باید این خسارت را جبران کنه
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۲۲:۱۵
از مسئولین ذی ربط خواهشمندیم اگر در این زمینه حکمی صادر شده به اطلاع ملت برسانند
مهدی
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۱:۴۶
درود بر شرف مردانی که از دهه هفتاد این پرونده را پیگیری کردند و چندین بار اخراج شدند٬ تعلیق شدند و الان هم برای اینکه این پرونده به نتیجه حداقلی برسه خانه نشین هستند. درود بر شرافتتان گمنامان!
حسن
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۲:۰۲
خدا را شکر هاشمی رفسنجانی این مرد بی تکرار تاریخ ایران از این آزمایش هم سربلند بیرون آمد چقد بعضی ها دوست داشتن در برابر این حکم مقاومت میکرد اما اون مرد روزهای سخته !
زنده باد هاشمی
بنده خدا
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۶:۴۸
هاشمی مقاومت کنه؟
یعنی بگه مردم بریزن توی خیابون؟
نه عزیز کورخوندی اون .... رو لولو برد!
۱۳۹۴/۰۳/۲۵ ۱۹:۰۰
منظور از روزهای سخت ، زمان تفریح سد لتیان است در روز عاشورا
۱۳۹۴/۰۵/۲۶ ۱۷:۵۹
خیلی سربلند اومد بیرون
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۲:۲۳
با آنکه مقدار حکم از دید ملت بسیار کم است ولی معلوم شد حرف احمدی نژاد در این مورد دروغ نبوده است و همین اندازه حکم فعلا برای ملت راضی کننده است
احمدی نژاد دزد
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۸:۵۷
ناراحت نباش نوبت...
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۱:۱۰
قسمت اول فرمایشت درسته که احمدی نژاد دروغ نگفته ولی بعید می دونم مردم از این حکم راضی باشند هر چند همین هم بودنش بهتره از هیچی است
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۱:۱۷
آقای قاضی این یک فعل انجام نداده که سه عنوان اتهامی بهش وارد شده باشه ...
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۳:۱۶
هتل اوین منتظرقدوم مبارک اقامهدی است.ضمنابا6روزمرخصی وی درهفته.
محمد
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۱۵:۳۹
واقعا کمه!!!
اگه یه بی پدر و مادری در جنوب شهر بود هم همین جور بود؟
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۴:۰۴
آره درود بر شجاعت قوه قضائیه
عدالت
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ ۲۳:۳۱
واقعا شرم آور
...
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۸:۰۴
فضولي در كار قوه قضائيه ممنوع
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۸:۴۲
خنده داره ....
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۸:۴۶
طبق امار ارائه شده...
گگگگگگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۸:۴۷
تو را به خدا اگه پسر ... نبود....
میثم
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۸:۵۱
به امید روزی که تمام آقا زاده های بیت المال خور به سزای خیانتاشون به اسلام وایران برسن
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۹:۰۸
چطور شد؟؟.........؟!!
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۰۹:۳۲
پس اون 15 سالش...