چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

افزایش ۷۰ درصدی کشف لوازم آرایشی

پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 427349
فرمانده انتظامی استان کرمان از افزایش ۲۳ درصدی کشفیات کالاهای قاچاق به لحاظ ارزش ریالی در کرمان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار حسین چناریان صبح پنجشنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان با اشاره به وجود چندین نمونه قاچاق در استان کرمان، اظهار داشت: کرمان در ورودی و خروجی قاچاق کالا قرار دارد.

وی با اشاره به تعدد وظایف نیروی انتظامی تصریح کرد: دستگاه های مقابله کننده با قاچاق کالا توانمندی و ساختار لازم برای مبارزه با قاچاق کالا را ندارند که امیدواریم تجهیزات لازم در این زمینه تامین شود.

سردار چناریان با اشاره به اینکه به دلیل نبود توانمندی لازم در ساختارها مجبور به اجرای طرح های مشارکتی هستیم، ادامه داد: ۱۶ طرح ویژه در این زمینه در کرمان برگزار شده است.

وی از افزایش ۲۳ درصدی کشفیات کالاهای قاچاق به لحاظ ارزش ریالی خبر داد و ابراز داشت: در سال ۹۲ تعداد سه هزار و ۷۶۲ پرونده با ارزش ریالی ۳۶۵ میلیارد ریال تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از افزایش سه درصدی تشکیل پرونده های قاچاق کالا در سال ۹۳ خبر داد و تصریح کرد: ارزش ریالی این کشفیات ۴۴۹ میلیارد ریال ارزش ریال بوده است.

سردار چناریان از افزایش ۸۷ درصدی کشف مشروبات الکلی خبر داد و افزود: بیش از ۱۳ هزار انواع بطری مشروبات الکی در کرمان کشف شد.

وی با اشاره به افزایش ۷۰ درصد کشف لوازم آرایشی گفت: همچنین در زمینه کشفیات دارو ۲۰۸ درصد، میراث فرهنگی و عتیقه جات ۲۰۸ درصد و قاچاق سوخت شش درصد افزایش آمار را شاهد بودیم.

سردار چناریان گفت: در دو ماه ابتدای سال جاری ۴۹ درصد افزایش ارزش ریالی کشفیات قاچاق نیروی انتظامی به میزان ۸۹ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان از رشد ۴۷ درصدی پرونده ها خبر داد و گفت: دستگیری متهمین این پرونده ها ۶۵ درصد افزایش یافته است.

سردار چناریان با انتقاد از راه اندازی نشدن سازمان جمع آوری و فروش املاک تملیکی در شهرستان ها، افزود: در حال حاضر مجبوریم کالاهای کشف شده را به مرکز استان و سایر مراکز منتقل کنیم.

وی از دستگیری ۸۵۵ نفر در ارتباط با سخت قاچاق خبر داد و گفت: در این زمینه ۶۵۰ پرونده تشکیل شده و ۶۲۷ خودرو توقیف شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *