سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۱
بخش سیاسی سخنان دبیر کل حزب الله لبنان

نصرالله:نبردماباداعش درقلمون آغازشده‌است

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 427264
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به دست آوردهای حزب الله در نبرد قلمون و عرسال گفت که نبرد رزمندگان حزب الله با گروه تروریستی داعش در منطقه قلمون شروع شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان که در دومین کنفرانس اجتهاد و نوآوری و اجتهاد فکری در اندیشه‌های امام خامنه‌ای مد ظله العالی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به مسائل سیاسی و جنگ با تروریست‌ها در منطقه عرسال لبنان و القلمون سوریه گفت: در خصوص تحولات قلمون و تپه‌های عرسال، دستاوردهای بزرگی در قلمون صبح امروز (چهارشنبه) به دست آمده و می‌توانم بگویم که تپه‌های بلند این منطقه اکنون تحت سیطره ارتش سوریه و حزب الله لبنان است و آتش تیربار رزمندگان به صورت کافی بر مناطق تپه‌ها می‌رسد‬‎.

در تپه‌های عرسال پیشرفت‌های بزرگی حاصل شده است

‫در منطقه تپه‌های عرسال، پیشرفت‌هایی بسیار بزرگی حاصل شده است و جبهه النصره شکست‌های سنگینی را متحمل شده است و نبرد ما با داعش آغاز شده است. آنها هستند که جنگ را شروع کردند. این بسیار بهتر از آن است که ما این جنگ را شروع می‌کردیم. آنها همین دیروز با جنگجویانشان منطقه جرود راس بعلبک را مورد حمله قرار دادند‬‎.

‫نصرالله افزود که تروریست ها مناطق تپه‌های عرسال و قلمون را مورد حمله قرار ندادند؛‬‎ پیش بینی آنها این بود که بتوانند بر مناطق حساسی سلطه یابند و این مناطق را به هم وصل کنند‬‎ حمله دیروز آنها اهداف مختلفی را در پی داشته. برادران مقاوم ما با شجاعت در برابر این حملات ایستادگی کردند و ده‌ها نفر از افراد مسلح داعش را کشتند ویا زخمی کردند و تجهیزات آنها را منهدم کردند‬.

شسکت تروریست‌ها حتمی است و نیاز به زمان دارد

سید حسن نصرالله با اشاره به شهدایی که مقاومت در مبارزه با تروریست‌ها تقدیم می‌کند، گفت: بسیار طبیعی است که مقاومت که اکنون با شدیدترین نبردهایش روبرو است در مقابل، شهدایی را تقدیم کرده است. از خداوند منان می خواهیم که آنها را مایه شرف و عزتمان قرار دهد. نبرد با داعش در قلمون آغاز شده است. ما به نبردمان ادامه خواهیم داد. ما مصمم هستیم به این حضور تروریست‌ها پایان دهیم.‬‎

هرکس عزم و اراده و توکل داشته باشد پروزه خواهد شد

نصر الله افزود: تروریست‌ها حضور پلیدی در مرزهای ما دارند. اکنون تاکید می‌کنیم که عزم و اراده جدی ما بر آن است که اجازه ندهیم هیچ یک از تروریست‌ها در مرزها و مناطق اطراف آن مستقر باشند.‬‎ به شما اطمینان می‌دهم که شکست آنها حتمی است و مساله تنها نیاز به زمان دارد‬‎ ما به آرامی و نرمی برای تحقق هدفمان تلاش می‌کنیم‬‎ وقتی ما چنین قدرت و عزم و اراده ای را داشته باشیم، دیگر برای رسیدن به پیروزی جای تامل وجود ندارد‬ و هرکس که عزم، اراده و توکل داشته باشد پیروز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چوبین
"به شما اطمینان می‌دهم که شکست آنها حتمی است"

خدا شما را برای همه مومنین و مومنات نگه دارد.
خدا حفظتان کند.