جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

طرح حذف یارانه ثروتمندان به سیما می رود

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 427111
مسوولان، صاحبنظران و کارشناسان با حضور در برنامه مناظره این هفته به بررسی «حذف یارانه ثروتمندان» خواهند پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محوری‌ترین بحث هفتاد و سومین برنامه «مناظره» این خواهد بود که دولت یازدهم با وجود تاکید بر کسری منابع برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، همچنان هیچ اقدام موثری برای شناسایی پر درآمدها انجام نداده است و برای جبران این کسری، ساده‌ترین راه را در سالهای ۹۳ و ۹۴، انتخاب نمود.

از سوی دیگر دولت یازدهم در آذر ماه ۹۳، با اصلاح کتاب تعرفه های نسبی، بخش قابل توجهی از منابع این قانون را به طرح تحول نظام سلامت سرازیر نمود که با وجود تاکید بر کسری بودجه، این اقدام امری نامعقول به نظر می‌رسد. دولت برای تأمین منابع باید علاوه بر شناسایی پر درآمدها، از اتلاف سایر منابع موجود نیز جلوگیری کند.

سؤال نظرسنجی برنامه «مناظره» نیز عبارت است از به نظر شما دولت برای شناسایی افراد پردرآمد ازکدام راه استفاده کند؟ ۱- حساب های بانکی ۲ - املاک و مستغلات ۳- سفر های خارجی ۴ - تسهیلات کلان بانکی ۵- همه موارد؛ علاقمندان به مشارکت در برنامه می‌توانند پاسخ خود را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۳ ارسال کنند.

برنامه «مناظره» به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری روز جمعه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۱۷ به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فکر کنم همه یارانه بگیران حذف شوند به جز معتقدان به کلید!!