شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱

قطعنامه ضد ایرانی شورای امنیت

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 427046
شورای امنیت سازمان ملل در ادامه فعالیت‌های ضد ایرانی خود امروز قطعنامه‌ای جدیدی را مبنی بر تداوم فعالیت هئیت ناظر بر تحریم‌های جمهوری اسلامی تا جولای ۲۰۱۶ تمدید کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز سه‌شنبه رای به ادامه فعالیت هئیت مرکب از کارشناسان فعال در اعمال تحریم‌ها علیه ایران را صادر کرد.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» با وجود در جریان بودن مذاکرات هسته‌ای‌ بین ایران و گروه ۱«+۵» ، ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز رای به ادامه فعالیت هئیت ناظر بر اجرای تحریم‌های ضد ایران تا جولای ۲۰۱۶ دادند.

بر اساس این گزارش، دیپلمات‌های مطلع در این باره اعلام کردند که هیچ اقدامی در زمینه تغییر در نحوه نظارت بر تحریم‌های ایران در سازمان ملل متحد تا حصول توافق نهایی جهت مهار برنامه هسته‌ای این کشور ایجاد نخواهد شد.

خبرگزاری فرانسه در خاتمه نوشت:این هئیت نظارتی در سال ۲۰۰۶ مرکب از ۸ عضو و به ریاست « سالوم زورابشویلی» وزیر خارجه اسبق گرجستان ایجاد شد و وظیفه‌ آن ارائه گزارش‌های مرتب به کمیته تحریم شورای امنیت سازمان ملل متحد در زمینه این‌که آیا ایران قطعنامه‌های صادره سازمان ملل متحد را رعایت می‌کند یا خیر ، است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای بابا! اینا که کاغذ پاره اس! شما خودتونو ناراحت نکنین!