پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۳
۱۹

هاشمی: شرایط سران فتنه آن طوری که می‌گویند بد نیست

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 426753
سخنان هاشمی پیرامون موضوع رفع حصر سران فتنه که در واقع پاسخی بود به انتقاد تعدادی از حاضرین درباره موضوع حصر سران فتنه، وی از شرایط خوب سران فتنه در حصر سخن گفته شده و با انتقاد از دانشجویان، اعلام شده است که شرایط سران فتنه آنچنان هم که در اخبار تبلیغ می شود بد نیست.
هاشمی: شرایط سران فتنه آن طوری که می‌گویند بد نیست
به گزارش جهان به نقل از فردا، دیدار اخیر طیفی از دانشجویان با هاشمی رفسنجانی که بصورت گزینشی صورت گرفته، برخلاف اخبار رسمی منتشر شده در رسانه‎ها با حاشیه‎های قابل توجهی روبرو بوده که از آن جمله می‎توان به اعتراض برخی از دانشجویان به بخش‎هایی از سخنان هاشمی رفسنجانی اشاره کرد.

در حالی که سایت هاشمی رفسنجانی با انتشار خبر دیدار گزینشی دانشجویان و هاشمی رفسنجانی و شرح حاشیه‎نگاری‎های احساسی تلاش کرد این دیدار را یک دیدار دانشجویی موفق توصیف کند، اخبار غیر رسمی حاکی از اعتراض تعدادی از حاضرین در جلسه به سخنان هاشمی رفسنجانی در این دیدار بوده است.

برخی حاضرین در جلسه مذکور به خبرنگار فردا اعلام کردند، پس از سخنان هاشمی پیرامون موضوع رفع حصر سران فتنه که در واقع پاسخی بود به انتقاد تعدادی از حاضرین درباره موضوع حصر سران فتنه، وی از شرایط خوب سران فتنه در حصر سخن گفته شده و با انتقاد از دانشجویان، اعلام شده است که شرایط سران فتنه آنچنان هم که در اخبار تبلیغ می شود بد نیست.

این در حالی است که همین سخنان موجبات اعتراض تعدادی از حاضرین را فراهم کرده است به نحوی که معترضین از سوء استفاده جریان حامی هاشمی از بدنه فتنه برای تحقق اهداف خود و رسیدن به قدرت سخن گفته و ابراز گلایه کرد‎ه‎اند.

به نظر می‎رسد بر همین اساس برنامه جدیدی مبنی بر حضور هاشمی در جمع دانشجویان دانشگاه امیر کبیر تدارک دیده شده تا شکافی که با گذشت زمان بر عمق آن افزوده می شود مدیریت شود، دیداری که البته با اعتراض جریانات دانشجویی این دانشگاه نیز همراه بوده است و بر این اساس برگزاری آن در هاله‎ای از ابهام قرار گرفته است.

گفتنی است پیش از این نیز حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر با حاشیه و اعتراضاتی همراه بوده است که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زنده باد هاشمی خوانندگان جهان نیوز بیشتر متحجرین هستند
Iran, Islamic Republic of
خدافظ، خوابای خوب ببینیییی، بوس بوس!!!
بله صحیح است که "شرایط سران فتنه آن طوری که می گویند بد نیست". انصافا که خیلی بدتر از آنی هستند که معروف شده اند. دیگر کدام بوغی هست که که به خیانت، جنایت، مردم و وطن فروشی، دزدی و غرت بیت المال، خباثت و پلشتی آنها پی نبرده باشد. از این جماعت کثیف تر ، خبیث تر، خائن تر، جنایتکارتر، فقط خود اربابشان شیطان بزرگ است.
عباس
درود بر امیر کبیر
درود بر شهیدان خلقت
Iran, Islamic Republic of
آسوده بخواب که ما بیداریم!
عین سین
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم آقای هاشمی یا هر فرد همفکر و هم طیف اینها که شامل یک رنگین کمان از افراد و افکار هستند، چقدر باید حرف بزنند تا دلشان خالی شود؟یاچقدر باید آتش و خاکستربپاشند تا آتشفشان حقد و کینه و حسادتشان ته بکشد؟هی میگن:آزادی نیست،هی میگن...
ازلج جهان بي نام !!؟؟
چرا اعتراq بفرمايشات ايشان ميكنيد ؟!
توجه داشته باشيم جريانات ٨٨ با طراحى [...] انجام شده مگه ميتونه حرفى بزنه كه اونا برنجن و يه وقت بگن اونىكه نبايد بگنو ؟؟؟؟!
فتنه فتنه فتنه خفه کردین ما رو . چقدر کاسبی می کنین از این کلمه. حالمون رو بهم زدی جهان نیوز
Germany
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
United States
سران فتنه که در حصرند چرا جهان نیوز ازشون می نرسی
محاکمه و اعدام سران فتنه مطالبه عموم مردم ایران است و انشاءالله که هر چه سریعتر محقق شود .
ج س همدانی
Iran, Islamic Republic of
دنبال چه هستید !!? دولت واس شماست ! داانشگاه واس شماست! پول واس شماست ! خارج داخل ۰۰۰چه می خواین که ندارید! ? از جان دانشگاه و جوان. ۰۰۰۰ چه می خواین??!
United States
اگر دیدی سررفیقت تراشیدن خودت خیس کن بشین تو نوبت
درود بر ايت الله هاشمى يار ديرين امام و پشتوانه انقلاب
Germany
منكه نفهميدم چي گفتين يا چي ميخواستين بگين!!!!
علیرضا
جهان این خبرکه مربوط به حدود یک ماه پیش میشه چرا الان داری منتشر میکنی.خودمونیما. چند وقتی هم هست که خبری راجع به سران فتنه منتشر نشده.
Romania
عطش قدرت فروکش نمی کند مگر با تقوا که بسیار دورست از بعضیها
علی
هاشمی: شرایط سران فتنه آن طوری که می‌گویند بد نیست.
...همین مورد را راست گفته چون وضع خودش که ... است بسیار بهتر است.