جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
سناتور آمریکایی:

اوباما فاقد قدرت فرماندهی است

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 426634
یک قانونگذار آمریکایی با انتقاد از رییس جمهور این کشور گفت که اوباما در رسیدگی به جرائم جنسی علیه نظامیان زن ناتوان بوده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سناتور «کریستین گیلیبرند» قانونگذار دموکرات آمریکا با انتقاد از اوباما و پنتاگون رییس جمهور آمریکا را «شکست خورده» در رهبری جهت مبارزه علیه جرایم جنسی نظامی در ارتش این کشور نامید.

به‌نوشته نشریه آمریکایی «پولتیکو»، گیلیبرند در سخنان خود اظهار داشت که اوباما ۱۰۰ درصد در طرح حمایت از قربانیان تجاوز و خشونت جنسی در ارتش آمریکا شکست خورده است.

بر اساس این گزارش، کریستین گیلیبند نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با پولتیکو افزود که رییس جمهور آمریکا فاقد توان مقابله با موضع جرایم و خشونت جنسی بوده و از زمان حضور دوم در مقام ریاست جمهوری آمریکا در دسامبر ۲۰۱۳ به این سو نتواتسته به وعده‌هایش در این زمینه عمل کند.

گیلیبند در این زمینه گفت: «اوباما بر خلاف ادعاهایش فاقد قدرت فرماندهی است. اوباما و ژنرال «دمپسی» رییس ستاد مشترک آمریکا گفته بودند که رسیدگی به این موضوع را وظیفه خود می‌دانند. این دو نفر یک سال برای حل این معضل وقت داشتند.»

این قانونگذار آمریکایی در بخشی دیگر با استناد بر برخی تحقیقات انجام شده از سوی پنتاگون اعلام کرد که ۶۲% پرسنل نظامی زن آمریکا بعد از اعلام تعرض جنسی به نظام قضایی ارتش با فشارهای اجتماعی و کاری مواجه می‌شوند.

گفته می‌شود مقام‌های وزارت دفاع آمریکا آمار واقعی تجاوز و آزار و اذیت‌های جنسی علیه زنان را نه به علت فقدان آمار بلکه به علت مخفی کاری افشا نمی‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از شما بعید نیست همچنین مطلبی بنویسید