شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۵

بوکسور معروف به داعش پیوست+عکس

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 426558
منابع رسانه‌ای از پیوستن قهرمان مسابقات جهانی بوکس تایلندی به گروه تروریستی داعش خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از العالم؛والدت گاشی" آلمانی (۲۹ ساله) به داعش پیوسته است ،این بوکسور که اصالتا آلبانیایی است، ۲ بار در مسابقات جهانی بوکس تایلندی قهرمان شده بود.


"روسیا الیوم" به نقل از مجله سوییسی "SRF"خاطرنشان کرد، این تروریست آلمانی اوایل ژانویه ۲۰۱۵ به داعش پیوست و طی چند ماه گذشته محل استقرار خود را مخفی کرده بود به صورتیکه حتی خانواده او گمان می کردند که او به تایلند رفته است.


این شبکه سوییسی خاطرنشان کرد که گاشی اکنون در سوریه است، و در حال گشت زنی در منطقه‌ای در امتداد رود فرات می‌باشد و بیشترین محل فعالیت او نزدیک شهر منبج نزدیک مرزهای ترکیه است.

شبکه "SRF" تأکید کرد که هواداران بوکس تایلندی با ابراز نارضایتی از این موضوع درخواست کرده اند که همه عناوین و نشانهای این تبعه آلمانی در این ورزش لغو شود.


وی قبل از عزیمت به سوریه، به سوییس رفته بود و با تأسیس آموزشگاهی تحت عنوان MMM Sunna سه جوان ۱۶ تا ۲۰ ساله را آموزش داد. خواهر یکی از همین افراد به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوست.


یکی از این شاگردان که "بن محمد الکردی" نام داشت به داعش درسوریه پیوست و در همانجا از پا درآمد.

وی در صفحه خود در شبکه های اجتماعی با اشاره به وابستگی شدید خود به تفکرات داعش، اعلام کرده است که قصد دارد برای انجام "کاری خوب" بمیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سقط بشی انشاالله
ﻋﻠﻲ
Australia
ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ و ﺩﻳﮕﺮ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻱ ﻛﻪ ﺣﺎﻣﻲ ﺩاﻋﺶ,و ﺗﺮﻭﺭﻳﺴﺖ اﺯ,ﻧﻆﺮ ﻣﺎﺩﻱ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺳﺎﭘﻮﺭﺩ ﺭﻭ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ و ﺧﻮﺩﻣﺎﻧﻲﺑﻪ ﻣﻐﺰ ﺷﻮﻳﻲ اﻳﻦ اﻓﺮاﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﺧﺎﺻﻲ ﺩاﺭﻧﺪ و ﺳﻌﻲ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﺑﺮاﻱ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ اﺯ اﺩﻣﻬﺎﻱ ﻣﻌﺮﻭﻑ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻛﻨﻨﺪ ﺑﺮاﻱ ﺟﺬﺏ اﺩﻣﻬﺎﻱ ﭘﺮ ﺷﺮ و ﺷﻮﺭ ﻛﻪ ﻋﻘﺪﻩ
اﺩﻡ ﻛﺸﻲ ﺩاﺭﻧﺪ. اﻛﺜﺮ ﺗﺮﻭﺭﻳﺴﺘﻬﺎﻱ ﺩاﻋﺶ اﺩﻣﻬﺎﻱ ﺑﻲ ﺗﺠﺮﺑﻪ و ﺧﺪا ﻧﺸﻨﺎﺳﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻓﻘﻄ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﭘﻮﻝ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﻫﺮ ﭼﻨﺎﻳﺘﻲ ﻣﻴﺰﻧﻨﺪ
اینی که می گن بعضیها عقلشون تعطیله و لی بازوشون کار می کنه یعنی همین بوکسوره...........
حمید
Norway
این آشغال رو هم می کشیم خیالی نیست............یا حسین
Mohamad
United States
بیخود نیست این داعش نه تنها تموم نمیشه بلکه روز به روز بیشترم میشه چون از همه جای دنیا دارن بهش میپیوندند