چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳۶
۴۳

بازیگری که امر به معروف هوادارش را پذیرفت+عکس

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 426552
بهنوش بختیاری در پست اینستاگرام خود از دعوت طرفدارش برای حفظ حجاب بیشتر استقبال کرد.
بازیگری که امر به معروف هوادارش را پذیرفت+عکس
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران،بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرامی خود بنا به در خواست یکی از هوادارانش به استقبال رعایت بیشتر حجاب رفته است.

در این پست یکی از طرفداران این بازیگر محبوب،وی را به ملاحظه بیشتری در مورد حجاب و البته با لحنی محترمانه دعوت کرده است که واکنش جالبی را به دنبال داشت.


 


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه دوست
آفرین بر امر به معروف کننده خیلی خوب و وظیفه شناس و صد آفرین بر بهنوش عزیز حرف شنو
علی
Iran, Islamic Republic of
اینو میگن یه بازیگر اصیل ایرانی
دمت گرمممم
لرها کارشون درسته اون از چرخنده این هم از بختیاری
کاش همه شخصیت های فضای سیاسی ما هم یاد بگیرن با قول لین انتقاد کنن، بنده عمیقا معتقدم در دولت نهم و دهم اگه با قول لین از رئیس وقت دولت انتقاد میشد خیلی از مصائب برای کشور پیش نمی امد
آفرین به هر دوشون
قابل توجه کسایی که این طرز امر به معروف رو فراموش کرده اند یا بلد نیستند
ندا
به این میگن یه شیعه ایرانی بختیاری
معین
آفرین
محمد
خانم بختیاری درود بر شما که قدرت منطق دارید
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و ادب
وقتی موضوع و متن گفتگی خانم بختیاری را با سارا خانم گل خوندم خیلی غصه خوردم و ناراحت شدم چون من از یک هنرمند که با احساس و درک بالای می باشم انتظار بیشتری دارم که زندگی را بر اساس حرف و ناراحتیهایی که از محیط و اطرافش دارد می سازه دین با تمام عظمت و بزرگی و خلاصه و پاک بودنش دستخوش لجبازیهای کودکان شده بجای اینکه ما اصل را که خدا توی قرآنش و احادیث ائمه امان وجود دارد اجرای کنیم به فکر این هستیم که با خود و دیگران لج کنیم کاشکی کمی به اون مهربونی که ناظر ماست توجه کنیم (خودم را میگم) و دلش را کمتر بسوزنیم با اشتباهامون. به امید ظهورش که نجات دل و روح و جانماست
Mohamad
United States
تو به خواهر خودت یکی تیکه بندازه لج نمیکنی باهاش؟
ﻋﻠﻲ
Australia
اﺯ ﻣﺤﺒﺖ ﺧﺎﺭﻫﺎ ﮔﻞ ﻣﻴﺸﻮﺩ
ﺑﺎ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ و ﻣﺤﺒﺖ ﻫﻤﻪ ﻛﺎﺭﻫﺎ ﺑﻬﺘﺮ اﻧﺠﺎﻡ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ ﺗﺎ ﺯﻭﺭ و ﻧﺎﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﻣﺎ اﮔﺮ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﻛﻨﻴﻢ و ﺑﻪ ﺧﻮﺩ و ﺩﻳﮕﺮاﻥ اﺣﺘﺮاﻡ ﺑﮕﺬاﺭﻳﻢ ﺷﺎﻳﺪ ﺑﻪ اﻣﻴﺪ ﺣﻖ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﺒﺴﻨﺪﻧﺪ و ﺭاﻩ ﻋﺸﻖ ﺑﺨﺪا و اﺣﺘﺮاﻡ ﺑﻪ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﺭﻭ ﺑﻬﺘﺮ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻧﺪ.
ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻣﻲ ﺑﺎ ﺗﻤﺪﻥ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﻛﻪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺑﻌﻀﻲ اﺯ ﻧﺴﻞ ﺟﺪﻳﺪ ﺗﻤﺪﻥ ﺭﻭ ﻳﺎ ﺑﺎ ﺧﻴﺎﻝ 2500 ﺳﺎﻝ ﭘﻴﺶ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻳﺎ اﺯ ﻏﺮﺑﻴﻬﺎ اﻟﮕﻮ ﻣﻴﮕﻴﺮﻧﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ
ﻧﻆﺮ,ﻣﻦ ﻫﺮ ﺩﻭ اﺷﺘﺒﺎﺳﺖ. اﻳﺮاﻧﻲ ﺑﺎﺵ ﺗﺎ اﻳﺮاﻥ اﻳﺮاﻥ ﺑﻤﺎﻧﺪاﻳﺮاﻧﻲ
ﻳﺎ ﺣﻖ
Iran, Islamic Republic of
آفرین به هر دو نفر چقدر متین و قشنگ
United Kingdom
خدا ازت راضی باشه
مهردادبابصیرت و نابغه و متفکرواسلام شناس
حالم از همه تون بهم میخوره مرتجعین نادان
مهرداد بابصیرت و نابغه و متفکر و اسلام شناس! یاد قذافی افتادم که میگفت من شاه شاهانم رهبر مسلمانانم! :))))))))
يه کاروان شتر بايد بيارن تا القاب شما را بار بزنن جناب!
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم تو کلا تناقض ذاتی داری
Iran, Islamic Republic of
مهرداد جان، برادرم، کدام مرتجع؟ اینجا که موضوع اصلی خانم بختیاری هستند. آیا ایشون از نظر شما و مطابق معیارهی شما مرتجع هستند؟ البته اگر تعریف شما از مرتجع درست باشد که افراد معتقد و متشرع را آدم های مرتجع می دانید.
واقعا مرتجع یعنی چی؟ آیا منظور شما از مرتجع کسی است که به عقب برگشته است یا احکام و اعمال و آداب قدیمی رو عمل می کنه؟ آیا منظور شما از مرتجع اینست که چون اسلام هزار و اندی سال پیش نازل شده است و افرادی احکام اونرو رعایت می کنند، پس اونها مرتجعند؟ اگر اینطوره مگر رفتار بی دین های حال حاضر رفتارشان مانند افراد بی قید و بی دین چند هزار سال پیش نیست؟ مگر غیر از اینست که بی دین ها از خداوند اطاعت نمی کنند و پیرو شیطان هستند؟ مگر قابیل غیر از این اعمال را انجام می داد؟ چرا به قابیلیان، نمرودیان و یزیدیان مرتجع گفته نمی شود ولی به افراد پیرو رسول الله و علی و حسین مرتجع گفته می شود؟ اصلا مگر هر مراجعه به عقب ایراد است؟ آیا هیچ درستی در گذشته انجام نشده است که قابل استفاده باشد؟ لطفا یک نگاهی به زندگی خودتون بیندازید، مگر امکان ندارد که مثلا سه سال پیش شما کار درستی انجام می دادید که در حال حاضر انجام آنرا ترک کرده اید؟ مگر امکان آن وجود ندارد که اجداد شما شیوه و روش زندگی درستی داشته اند ولیکن شما از آن محروم هستید؟ اگر شما کارهای درست اجداد و گذشتگان خود را انجام دهید عقب گرد کرده اید و مرتجع هستید؟ اصلا مگر صداقت، راستی، درستی و کلا فضائل اخلاقی درگیر زمان هستند و انجام آنها عقبگرد است؟
برادرم کاش امکان آن باشد که با هم بیشتر گفتگو کنیم.
طلبه اهوازی
اسلام شناسی در ادبیات بیان شما موج میزنه!
ابوذر
شما بصیرت داری و اسلام را میشناسی ؟؟؟؟ واقعا!!!!!!!!!!!!!!
این روش اسلام, و روش پیامبر بود که با مهربانی و منطق افراد رو به راه مستقیم دعوت میکردند.
هر کس ذات و فطرت حق طلبی داشت لبیک میگفت.
از نوع گفتگوی این دو عزیز و نتیجه کار, باید درس بگیریم.
فاطمی
سلام از اینکه این مطلب رو خوندم خیلی خوشحال شدم هم از اینکه یکی به ندای خدا و قرآن به خواهر دینی و هم وطنش زیبا و با لحن نرم و دوستانه امر به معروف کرد و خواهر با ادب دیگری دوستانه و عاشقانه پند و نصیحت دوستش رو پذیرفت .بنده اعتقادم بر این است که همه ما در زندگی خطاهای زیادی داریم که گاهی ناآگاهانه است و خوبه که دوستانه به هم تذکر بدیم اونوقت دیگه توی جامعه خطا و اشتباه باقی نخواهد ماند پس پیش بسوی لحن زیبا و قشنگ برای رفع اشکالات یکدیگر.مطلب دیگه ای که به بازیگر محبوب و دوست داشتنی خانم بختیاری دارم اینکه شما بخواهید یا نخواهید نسل جوان از شما الگو برداری می کنند پس مسلما کردار و رفتار شما زیر ذره بین جوانان است مسلما پوشش شما هم از این مساله مستثنی نیست لذا برای اینکه تو کارتون رضایت خدا و امام زمان هر چه بیشتر باشه انشالله این مطلب رو لحاظ خواهید کرد .
امام حسن می فرماید..بهترین نیکیها خلق وخوی نیک است .اگر بخواهیم نصیحت ما تاثیر گذار باشد حتما باید مودبانه باشدد
واقعا آفرین به فهم و شعور و دل پاک تون خانم بختیاری
اقایون بپذیرند که حفظ حجاب بسیار سخته و اگه اونها قدر محجبه بودن خانمها رو بدونند و واقعا ارزش قایل باشند به خانمها در این امر دشوار کمک میکنند
سارینا
درود بر این بانوی عزیز ایرانی....دوستت داریم خانم گل بختیاری.....
آفرین بر هر دو
شروین
خانم بختیاری دم شما هم گرم که انتقاد پذیری رو خیلی قشنگ نشون دادین.
ان شاءالله عاقبت بخیر بشید.
آمین
United States
عکس العمل بهنوش بختیاری در مقابل نظری که بهش ارایه شد عالی بود خیلی به دلم نشست
نشون میده شخصیت بسیار منطقی و سالنی هست
صمد
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها امر بمعروف را از این خانم یاد بگیرند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی

واقعاتحت تاثیر قرار گرفتم از شجاعت ایشان
ای کاش در زمینه دیگر تباهی های جامعه مثل ارتشاء و اختلاس که موجب فقر عده زیادی از مردم و تباهی اونها شده هم امر به معروف میفرمودند.
United States
حجاب مهم است البته ازادگی و با شرف زندگی کردن مهمتر است زیرا حجاب مخصوص مسلمین و با شرف و ازادگی زندگی کردن برای عموم است
درست است که امروز حجاب، به عنوان آموزه و نمادی اسلامی شناخته می شود اما دقیقا امری فطری و از لوازم حفظ شرافت و آزادگی زن و مرد است و در همین راستا هم در شریعت محمدی صلی الله علیه و آله و شریعتهای پیش از آن به حجاب امر شده است.
محمد
من مسلمان و ایرانی و اهل ایل بزرگ بختیاری از دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان هستم دست هردو تای شما درد نکنه .آفرین به این همه درک و شعور متقابل . ما هم دوست داریم وقتی بازیگری را باحجاب کامل در فیلمها و سریالها می بینیم در بطن جامعه حداقل با همان وضع موجود در سریالها ببینیم زن و دختر ایرانی اصیل ترین زنهای دنیا هستند ،با وقار ، با حیا ،با معرفت . ما دوست داشتیم سرکار خانم نرگس محمدی( ستایش ) که لیاقت آن را دارد ، اگر مثل خانم بختیاری انتقادات را بپذیرند به عنوان الگوی یک خانم هنرمند معرفی گردد.
حسین
United States
بهتر نیست سرکارخانم امر به معروف !!! یه نگاهی هم به اختلاس های کلان در سطح جامعه توسط دینمداران ظاهری بیندازند ؟!!!
اسلام دینی نیست که اجازه دهد درمورد زندگی دیگران نداده است ، خانم محترم .
اصلا خودت فهمیدی چی نوشتی؟
پهلواني
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم بهنوش بختياري واقعا خوشم اومد ازنحو ه جواب دادن شمابه اون خانومي كه به شما پيام داده بودثابت كرديد كه ازديار دليران بختياري هستيد وباغيرت من هم از شما عزيز به نوبه خودم تشكرميكنم ودرجوارآقاعلي بن موسي الرضا (ع)دعاگوي شما هستم
احمد
عالی بود
خانم سارا از ادب شما و خانم بختیاری از فهم شما بسیار سپاسگزارم
به تمام بانوان ایرانی که با رعایت حجابشان دل صاحب زمان عج را شاد می کنند از صمیم قلب افتخار می کنم و دعاگویشان هستم
کسی که در برابر حرف حق، گردن کشی نمی کند قابلیت الگو شدن را دارد.
برادر شما- احمد
امین
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیبا بود خیلی .کاش همه اینجوری میگفتند و همه اینجوری استقبال میکردند
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر دو بانوی فهیم ایرانی به مکالمه تون افتخار می کنیم. یا علی
Iran, Islamic Republic of
ممنون از خانم بختیاری بازم ممنون
سلام خانم بختیاری قبول دارم که بعضی وقتا حرف خوب، بد زده میشه و به خاطر همین پس زده میشه اما یه توصیه دوستانه و خیر خواهانه رو از بنده حقیر قبول کنید:
حرف حق و راهنمایی به سوی خوبی مثل یه گوهر گرانبهاست هر وقت شنیدید و از هر کی شنیدید بپذیرید حتی اگر در بسته بندی زشتی پیچیده شده باشه
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما هردوی شما امر به معروف نهی از منکر اما منطقی