پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۴
جنبش جهاد اسلامی:

گمان می‌کردیم 'خادمان حرمین' با اسرائیل دست نمی‌دهند!/ از رژیم صهیونیستی چه می‌خواهید؟!

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب: 426442
جنبش جهاد اسلامی دیدار یک مسؤول نظامی ارشد سابق سعودی با مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
گمان می‌کردیم
به گزارش جهان، "خالد البطش" مسؤول روابط خارجی جنبش جهاد اسلامی در نخستین واکنش به این موضوع در صفحه فیسبوک خود، ملاقات "انور عشقی" و "دوری گلد" را محکوم کرد.

این دیدار پنجشنبه گذشته به صورت علنی و با حضور رسانه ها در واشنگتن انجام شد.

خالد البطش گفت: دوستان سعودی از رژیم صهیونیستی چه می خواهند؟ و راز این شتابزدگی و گشودن روابط با اسرائیل که دشمن امت است، چه می باشد؟

وی افزود: آیا این کار برای احیای ابتکار مرده عربی است؟ یا نجات قدس، که بلعیده و یهودی سازی شده است، و ما این روزها در سالگرد سقوط آن به دست صهیونیستها هستیم؟ یا برای نجات اسرائیل و انداختن حلقه نجات برای این رژیم و خارج کردن آن از انزوا است؟ چرا که این رژیم به دلیل مواجه شدن با نفرت و تحریم از سوی کشورهای دنیا، در حال فریاد زدن است.

خالد البطش اظهار داشت: گمان می‌کردیم و امیدوار بودیم که خادمان حرمین، به عنوان آخرین پاسداران مسجد الاقصی و قدس باقی خواهند ماند و (با رژیم صهیونیستی) دست نخواهند داد و آشتی نخواهند کرد، و طنابی را که خداوند بین مسجد الحرام و مسجد الاقصی متصل کرده، قطع نخواهند کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000426/nf00426442-1.jpg

خالد البطش تأکید کرد: ای علمای مسلمان بزرگوار سرزمین حرمین، ما دست دادن آقای عشقی و دوری گلد صهیونیست را محکوم و رد می کنیم؛ حال موضع شما چیست؟ فتوا بدهید و بگذارید صدای شما را بشنویم .. خداوند شما را رحمت کند !

"انور عشقی" افسر بازنشسته و رئیس مرکز سعودی مطالعات سیاسی خاورمیانه در جده که قبلا مشاور پادشاه سابق عربستان بود، به تازگی با "دوری گلد" مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در شورای روابط خارجی آمریکا در واشنگتن دیدار کرده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی باانتشار فیلم و گزارشهایی از این دیدار و دست دادن این دو نفر، اعلام کرد که این نخستین بار است که دو مسؤول اسرائیلی و سعودی به صورت علنی با یکدیگر دست می دهند.
منبع: العالم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیست و رژیم آل سعود دو روی یک سکه اند. بدا به حال داخلی هایی که روی دیوار این ال سعود یادگاری می نویسند و به دیدار خانوادگی با این رژیم مباهات کرده و یا آن یکی که پیام تبریک به این خونریزان و جنایتکاران جنگی می فرسستد به بهانه واهی تعامل با جهان و کشورهای دیگر، تنش زدایی، و....
ما هم گمان میکردیم حماس و همه گروههای فلسطینی غزه علیه حمله عربستان به یمن موضع بگیرن نه اینکه حماس حمایت کنه چه فرقی بین حمله عربستان به یمن با حمله اسراییل به غزه هست تازه باز صد رحمت به اسراییل حداکثر طول حملاتش 55 روز بود عربستان که بیشتر از 70 روزه داره یمن و میکوبه جهان خواهشا منتشر کن ظلم ظلم بدم میاد از کسانیکه تا به خودشون حمله میشه ننه من غریبم در میارن مثل حما و تا به دیگران حمله میشه حمایت میکنن لیاقتشون همون عربستان و البته مشعل هم مخفیانه به تازگی به عربستان رفته
United States
حماس و گروهای فلسطینی خوب میدانند که سران عربستان و قطر و ترکیه مزدور امریکا هستند "اما به خاطر ملاحظات سیاسی و مذهبی و فشار تندروهای مذهبی " این مساله را زیاد عنوان نمیکنند . اما طیف جوانان حماس و گروههای جهاد اسلامی اشکارا نوکری اعراب را زیر سوال میبرند و مردم فلسطین را اگاه میکنند که تنها ایران شیعه مدافع مسجد الاقصی است. و هیچ ملاحظه ای در بیان ان ندارند .
Romania
دوباره میخواهند نقشه شوم بکشند برای شیعیان