پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

مرعشی: «نهاد عالی اصلاح‌طلبان» دیگر چیست؟!

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 426357
عضو ارشد حزب کارگزاران که در جلسه نهاد عالی اصلاح‌طلبان حضور داشته در واکنش به تشکیل این نهاد گفت نمی‌داند نهاد عالی اصلاح‌طلبان دقیقاً چیست.
مرعشی: «نهاد عالی اصلاح‌طلبان» دیگر چیست؟!
به گزارش جهان، حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران در گفت‌وگو با فارس، نسبت به خبر نشریه «صدا» ارگان رسمی حزب کارگزاران سازندگی مبنی بر اینکه اولین جلسه نهاد عالی اصلاح‌طلبان تشکیل جلسه داده است واکنش نشان داد و گفت: من خودم هم نمی‌دانم این نهاد عالی چیست.

وی در پاسخ به این پرسش که شما در جلسه این نهاد حضور داشتید، گفت: اصلاح‌طلبان آنقدر جلسه برگزار می‌کنند که ما خودمان هم نمی‌دانیم چه عنوانی دارد. اما آنچه که می‌توانم بگوییم این است که اطلاعی از نهاد عالی اصلاح‌طلبان ندارم و نمی‌دانم دقیقاً چیست.

در اولین جلسه نهاد عالی اصلاح‌طلبان، آنطور که هفته نامه صدا گزارش داده سیدمحمد خاتمی، عبدالله نوری، سید محمد موسوی خوئینی‌ها، محمدعلی نجفی، سید هادی خامنه‌ای، مصطفی معین، محمدرضا عارف، سید حسین مرعشی، محمدرضا خاتمی، محسن امین‌زاده، سید عبدالواحد موسوی لاری و اکبر ترکان به نمایندگی از مجمع روحانیون، مجمع نیروهای خط امام، شورای هماهنگی اصلاحات و حزب کارگزاران حضور داشتند.

مرعشی در پاسخ به این پرسش که تشکیل نهاد عالی اصلاح |طلبان این سوال را ایجاد کرده که شورای راهبردی اصلاح‌طلبان منحل شده و جای خود را به نهاد عالی اصلاح طلبان داده است، گفت: نه شورای راهبردی اصلاح طلبان منحل نشده است.

بر پایه این خبر، هدف از تشکیل نهاد عالی اصلاح‌طلبان همدلی بین اصلاح‌طلبان و اعتدالیون عنوان شده و هدف آن نیز کسب پیروزی در انتخابات مجلس پیش روست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *