شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

پرونده دو باشگاه معروف در بازرسی کل کشور

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب: 426221
برای دو باشگاه استقلال و سپاهان در سازمان بازرسی کل کشور پرونده‌ای به دلیل تخطی از آئین‌نامه سقف بودجه باشگاه‌ها تشکیل شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته صیانت از لیگ، در مورد باشگاه‌هایی که فصل گذشته قانون سقف بودجه را رعایت نکردند،‌ گفت:‌ همان زمان هم و در جریان لیگ چهاردهم اعلام کردیم که دو باشگاه سپاهان و استقلال از سقف بودجه تخطی کرده‌اند، گزارش کامل این پرونده به هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه شد و فدراسیون هم گزارش کاملی از این پرونده را به معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش ارسال کرد.

وی افزود: رونوشت نامه‌ای از معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به سازمان لیگ آمد که مشخص شد پرونده این دو باشگاه به دو وزارتخانه ارجاع شده است. در مورد استقلال پرونده به وزارت ورزش و در مورد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پرونده به وزارت صنایع ارسال شده و پرونده تخلف اشخاص مندرج در این پرونده‌ها به سازمان بازرسی کل کشور ارائه شده است.

علیپور تصریح کرد: اکنون منتظریم تا سازمان بازرسی کل کشور اقدامات قانونی و لازم را با متخلفین انجام دهد ضمن اینکه قطعاً‌ اقدامات قانونی از سوی مسئولان دو وزارتخانه ورزش و صنایع هم انجام خواهد شد در ضمن سازمان لیگ تمهیداتی را برای متخلفین از سقف بودجه باشگاه‌ها در نظر گرفته است و در صورتی که برخوردهای نهادهای نظراتی ناکافی به نظر بیاید سازمان لیگ به طور خاص در مورد پرونده این دو باشگاه اقدام خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *