جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱
برای پاسخگویی به سؤال برخی از نمایندگان

وزیر ارشاد به مجلس احضار شد

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 426146
وزیر ارشاد هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال برخی از نمایندگان در صحن علنی مجلس حضور می‌یابد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده پس از یک هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، نشست علنی خواهند داشت.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال عده‌ای از نمایندگان مجلس در صحن علنی پارلمان حضور می‌یابد.

همچنین هفته آینده گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در زمینه تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای کشور در صحن علنی مجلس قرائت و رسیدگی می‌شود.

قرائت گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت علوم، تحقیقات‌ و فناوری درباره نحوه ‌اعطای بورس‌ تحصیلی ‌و جذب هیئت علمی از سال ۱۳۶۸ تاکنون و نیز قرائت و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک سرمایه در دستور کار جلسات علنی هفته آتی پارلمان قرار دارد.

۲ نفر از نمایندگان مجلس هفته بعد به عنوان ناظر در شورایعالی بیمه و همچنین یک نفر از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر در شورای مرکزی زکات انتخاب می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
سرى به فرودگاه امام بزنيد تا معنى كشف حجاب غلنى مسافران خارجى را ببينيد!