سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
معاون دایره کنترل و بازرسی پلیس کربلای معلی:

کربلای معلی در امنیت کامل است

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 426136
معاون دایره کنترل و بازرسی پلیس کربلای معلی با اشاره به اینکه این استان در امنیت کامل بسرمی‌برد، تاکید کرد که بیمی از تهدید داعش علیه آن نیست.
به گزارش جهان، سرهنگ «منعم عبد الله نعمه»، معاون دایره کنترل و بازرسی پلیس کربلای معلی در گفت‌وگو با فارس در بغداد تاکید کرد که تمام نقاط این استان در امنیت بسر می‌برد و بیمی از تهدید داعش علیه آن نیست.

معاون دایره کنترل و بازرسی پلیس کربلای معلی گفت: این دایره افراد مظنون و متهم متعددی را شناسایی و دستگیر کرده که با گروه تروریستی تکفیری داعش همکاری داشته و در ارتباط بودند و به دستگاه‌های ذیربط معرفی شدند.

سرهنگ نعمه افزود: شهر کربلای معلی با کمک نیروهای امنیتی وابسته به وزارت دفاع و کشور همین طور امن و مستقر باقی خواهد ماند و پای داعش هیچ‌گاه به آن نخواهد رسید و اگر چنین اندیشه‌ای دارند، بدانند که پایان آنها کربلا خواهد بود.

وی توضیح داد: برای مقابله با احتمال نفوذ عناصر تکفیری داعش به کربلای معلی تدابیر امنیتی شدیدی در ورودی‌های این شهر و استان، بویژه نقاط مرزی استان با مشارکت تمام دستگاه‌های امنیتی عراق اتخاذ شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *