شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
دوومیدانی قهرمانی آسیا ــ چین

توکلی رکورد ملی هفتگانه ایران را شکست

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 426110
نماینده بانوان ایران در ماده هفتگانه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا رکورد ملی این ماده را ترقی داد و پنجم شد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در دومین روز از بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا سپیده توکلی با پشت سر گذاشتن آخرین و هفتمین ماده از مسابقه هفتگانه با ۵۴۴۲ امتیاز رکورد ملی این ماده را جابه‌جا کرد و پنجم شد.

توکلی که رقابت خود را در ماده هفتگانه از صبح دیروز (چهارشنبه) در ووهان چین آغاز کرده بود، عصر امروز در دوی ۸۰۰ متر با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۲۵ ثانیه جمعاً به امتیاز ۵۴۴۲ رسید و ضمن بهبود بخشیدن رکورد ملی هفتگانه که پیش از این با ۳۳۲۵ امتیاز در دست خودش بود، در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه پنجم قرار گرفت.

امروز همچنین فاطمه خیاطی پرتابگر جوان و رکورددار پرتاب دیسک کشورمان با پرتابی به میزان ۴۸ متر و ۶۴ سانتیمتر در میان بزرگسالان آسیایی به جایگاه هفتم رسید.

در ادامه مسابقات امروز سجاد هاشمی آهنگری و مهدی زمانی دو دونده کشورمان در فینال دوی ۴۰۰ متر به ترتیب در جایگاه‌های ششم و هفتم ایستادند.

هاشمی در این ماده با ثبت زمان ۴۶ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه ششم شد و زمانی با ثبت زمان ۴۷ ثانیه و یک صدم ثانیه به جایگاه هشتم بسنده کرد.

پژمان قلعه‌نویی، نماینده ایران در ماده پرتاب چکش نیز با پرتابی به میزان ۷۰ متر و ۲۷ سانتیمتر ششم شد.

تاکنون دوندگان سرعتی و پرتابگر چکش کشورمان به کار خود در بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در ووهان چین پایان داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *