شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نعیم‌قاسم: امام(ره) به اسلام حیاتی دوباره داد

جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 426107
جانشین دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که امام خمینی (ره ) حیاتی دوباره به اسلام داد و شیاطینی که چهره اسلام را تخریب کرده بودند، از اسلام زدود.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه خبری المنار خبرداد: شیخ نعیم قاسم در مراسم بیست و ششمین سالگرد درگذشت حضرت امام خمینی (ره) در بیروت تاکید کرد که ایران الگویی از استقلال در تبعیت از آمریکا و هر تابعیت دیگری به دنیای اسلام ارائه داد.

نعیم قاسم افزود که امام خمینی حیاتی دوباره به اسلام داد و شیاطینی که چهره اسلام را تخریب کرده بودند و با استفاده از اسم آن حکومت می‌کردند، از اسلام زدود.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی لبنان قابل خرید و فروش نیست، گفت که ارتباط ما با ولایت ما را در کنار وطن، اعراب و مسلمانان قرار داد. امام خمینی دست خود را به سوی مسلمانان دراز کرد؛ چرا که آنها از همان مسائلی رنج می‌بردند که ایران رنج می برد و اقدامات جدی برای رسیدن به این هدف انجام داد.

جانشین دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه گزینه حزب‌الله طرح و گزینه جهادی و فکری مقاومت است، گفت: ایران از مقاومت ما برای آزادی سرزمین لبنان حمایت کرد. ایران به ما بخشش کرد و در مقابل از ما چیزی نگرفت.ما امروز با ایران هستیم و با امام خامنه‌ای و سید حسن نصرالله و هرکسی که به سوی حقیقت راهبر باشد، خواهیم بود.

نعیم قاسم افزود، امام خمینی به مسئله فلسطین اولویت داد و اسرائیل را یک غده سرطانی اعلام کرد و حمایت خود را از تمامی جنبش‌های مقاومت که قصد آزادسازی سرزمین فلسطین و اخراج اسرائیل از منطقه را داشتند، اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *