کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یارکشی قلعه‌نویی و استیلی در کانادا؟

14 خرداد 1394 ساعت 14:31

امیر قلعه‌نویی و حمید استیلی دو کاپیتان سابق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، تیم‌هایی از پیشکسوتان دو تیم را به‌زودی به تورنتوی کانادا می‌برند.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، به‌زودی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به همراه تیم هنرمندان در تورنتوی کانادا در تورنمنتی دوستانه حاضر می‌شوند؛ تورنمنتی که برنامه‌ریزی آن را کورش تشت‌زر پیشکسوت استقلال انجام داده است.

تشت زر که چند سالی است در کانادا زندگی می‌کند، برای این بازی‌ها چهار تیم آکادمی فوتبالش در کانادا، هنرمندان، استقلال و پرسپولیس را دعوت کرده است.

برای بازی در استقلال، اگر مشکلات ویزای برادران بیانی، ستار همدانی و حمید ملک احمدی حل شود، بازی آنها در کنار امیر قلعه‌نویی قطعی است.

در سوی دیگر هم غیر از استیلی و رضا عابدیان، بازیکنانی چون بهنام ابوالقاسپور به میدان می‌روند. بازیکنانی چون داریوش یزدانی و شیرازی که در کانادا بازی می‌کنند هم برای استقلال بازی خواهند کرد.

قلعه‌نویی که سرانجام امسال رکورد شکست‌ناپذیری‌اش در دربی در بازی رفت و برگشت شکسته شد، می‌خواهد در تورنتو با شکست دادن استیلی که بازنده دربی تهران هم بوده، دوباره از این شرایط تلخ خارج شود.

ایرانی‌های تورنتو بیش از همه ایرانی‌های ساکن خارج از کشور هستند.


کد مطلب: 426049

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/426049/یارکشی-قلعه-نویی-استیلی-کانادا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com