جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

نیمکت لرزان پرسپولیس

پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 425978
نیمکت لرزان پرسپولیس در سال‌های اخیر مربیان متعددی به خود دیده به طوری‌که در چهار فصل اخیر به طور میانگین بیش از دو مربی در هرسال در این تیم کار کرده است.
به گزارش جهان از افکارنیوز، اوج هنرنمایی مدیران در تعویض پیاپی مربی امسال بود که دایی، درخشان، عبدی و برانکو را به عنوان سرمربی یا مربی موقت انتخاب کردند.

نتیجه این تصمیمات نتایجی شد که درخور شان این تیم پرهوادار نبود. در این ۴ سال تنها یک‌بار آن‌هم سال قبل بود که به کادرفنی به سرمربی‌گری دایی تا انتهای فصل اطمینان شد و درحالی که پیشکسوتان مدام از پرسپولیس و نحوه بازی‌اش گله می‌کردند، این تیم در نهایت نایب قهرمان لیگ برتر شد و حتی با کمی شانس شاید می‌توانست قهرمان آن فصل شود.

باید دید مدیران آینده پرسپولیس از تغییرات بی نتیجه و هزینه‌بری که بعضا به علت تصمیم‌گیری‌های نامناسب ابتدای فصل ناشی می‌شود درس عبرت خواهند گرفت یا بازهم همان راه مدیران قبل از خود را ادامه می‌دهند؟ اعتماد به مربی یک‌بار جواب داد شاید این‌بار هم ضرری نداشته‌ باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *