شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ترافیک در جاده چالوس سنگین است

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 425815
رئیس پلیس راهور استان البرز از ترافیک سنگین در محور کرج چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر از جنوب به شمال از میدان امیرکبیر تا تونل شماره ۵ ترافیک سنگین است.
به گزارش جهان، سرهنگ رضا اکبری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وضعیت عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: وضعیت ترافیک در آزادراه تهران- کرج در لاین شمالی از محدوده گرمدره تا مهرویلا سنگین است.

وی افزود: محور کرج- چالوس نیز در حال حاضر از جنوب به شمال از میدان امیرکبیر تا تونل شماره ۵ ترافیک سنگین بوده و در میدان امیرکبیر و نیز جاده حصار به خلج‌آباد حجم بار ترافیکی وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه جاده چالوس از سوی استان مازندران مسدود شده است، با تخلیه مسیر تا ۲ ساعت آینده، محور کرج چالوس یک طرفه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عید نیمه شعبان، اعلام شده تخلفاتی مانند نبستن کمربند و وجود کودک در جلو خودرو، با تذکر گوشزد شود.

اکبری اظهار داشت: از تخلفات حادثه‌ساز به هیچ عنوان چشم پوشی نمی‌کنیم و در صورت مشاهده این تخلفات خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود، چراکه این نوع تخلفات امنیت مردم را به خطر می‌اندازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *