شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴

توزیع پرچم‌های «نحن ابناء الخمینی»+تصاویر

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 425734
پویش مردمی «نحن ابناء الخمینی» به چاپ سربندها و پرچم‌هایی اقدام کرده‌ که به تصاویر شهدای فاطمیون و دیگر پرچمداران مقاومت اسلامی مزین است. آن ها معتقدند پیش‌برندگان امروز گفتمان امام در جهان این شهدا و رزمندگان هستند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، به مناسبت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) گروهی مردمی و خودجوش تحت عنوان پویش مردمی «نحن ابناء الخمینی» اقدام به چاپ سربندها و پرچم‌هایی با طرحی خاص کرده‌اند تا در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی توزیع شود. این طرح، تصاویر شهدای منطقه و شهدای مدافع حرمی است که در دفاع با نیروهای تروریست و تکفیری به شهادت رسیده‌ و با جمله «نحن ابناء الخمینی» مزین شده‌اند.


این حرکت با توجه به حذف صفحه امام خمینی در شبکه اینستاگرام در میان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز گسترش یافت. طی این حرکت تصاویر شهدای منطقه و شهدای مدافع حرم با لوگوی مخصوصی طراحی و برای چاپ پرچم و سربند آماده می‌شود. طراحان و فعالان این پویش علت ترکیب شهدای منطقه با جمله «نحن ابناء الخمینی» را اینگونه عنوان کردند که در شرایط فعلی این شهدای منطقه هستند که دارند با رویش‌ها خط امام را جلو می‌برند و این ضرورت احساس شد که باید روی این شهدا کار بیشتری انجام شود.


پویش مردمی «نحن ابناء الخمینی» تاکنون تصویر شهدای بسیاری همچون شهدای «محمدعلی الله دادی»، «مهدی نوروزی»، «حسن شاطری»، «مهدی صابری»، «اسماعیل حیدری»، «رسول خلیلی»، «هادی ذوالفقاری»، «محمودرضا بیضایی»، «هادی کجباف»، «شهید جهاد مغنیه» و... را به جمله «نحن ابناء الخمینی» مزین و آن‌ها را با این طرح منتشر کرده است. طرح متعلق به شهید «سید حسین بدرالدین الحوثی» با دیگر طرح‌ها تفاوت داشته و با جمله «اویس خمینی» منتشر شده است. او یکی از رهبران مردمی یمن بود که امروز پیروان او خط مقدم و رهبران پیش‌برنده مقاومت مردم یمن هستند.




برای مشاهده عکس‌های طراحی شده می‌توان به صفحه پویش مردمی نحن ابناء الخمینی و صفحه شهدای جهان اسلام مراجعه کرد. فعالان این پویش به صورت عمومی اطلاع‌رسانی کرده‌اند تا افرادی که تمایل دارند عکس شهید خانواده خود و یا شهید مورد علاقه‌شان با این طرح منتشر شود تصویر شهید مورد نظرشان را با کیفیتی مناسب در اختیار این پویش قرار داده تا آن را با طراحی مذکور دریافت کند. تمام هزینه‌های اینکار نیز به صورت مردمی فراهم شده است.







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *