جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۱۰

چهل سال بعد در حرم امام!

شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 425707
فکرش را بکنید مثلا چهل سال بعد، یکی از ماها به شرط حیات و عدم اجاق کوری، بخواهد دست نوه اش را بگیرد و ببرد حرم امام و برای او از ساده زیستی خمینی بزرگ بگوید.
به گزارش جهان، مهدی آذرپندار در گوگل پلاس نوشت:
فکرش را بکنید مثلا چهل سال بعد، یکی از ماها به شرط حیات و عدم اجاق کوری، بخواهد دست نوه اش را بگیرد و ببرد حرم امام و برای او از ساده زیستی خمینی بزرگ بگوید.

به خدا اگر آن بچه در جا قهقهه نزند، خیلی متانت به خرج داده است. خیلی بزرگواری کرده است. خیلی فراتر از استانداردهای زمانه خودش ظاهر شده است...

کاش اینهایی که ناگهان امروز سررسید باز کرده اند و به رسانه ها می گویند این معماری اشرافی نیست و متعلق به همه مردم است و حرف بقیه را مضحک می خوانند، کمی عمیق تر فکر می کردند...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آیا امام خمینی (ره) امامزاده نیست ؟ آیا اقدامات امام(س) کمتر از امامزادگان است؟ من که از امامان معصوم (ع) روایت ها خواندم و نقل ها شندم ، وقتی اولین بار مشرف شدم هیچگاه چنین نظری نداشتم ! این تذهبون ؟ این عشق است که مردم بی بضاعت دوست دارند حرم و بارگاه امامزادگانشان با شکوه و عظمت باشد ، امام خمینی (ره) آنقدر مورد تایید خدا بود که معجزات الهی را همگی مانند پیروزی انقلاب و طبس و دفاع مقدس و ... دیدیم حالا می فرمائید یک مقبره 3 4 کافی است تا بتدریج از یاد برود !
شمسايي
به خدا انصاف نيست امام رضا (ع) حضرت علي (ع) ساده زيست نبودنند كه حرمشان زرق وبرق دارد
تفاوت هاي حزبي وسياسي مبنا قرار بگيرد از دايره انصاف خارج خواهيم شد
البته بي خود زحمت مي كشك مي دانم كه كامنت هاي منو جهان عزيز نخواهد گذاشت
Iran, Islamic Republic of
در حرم ائمه از پول بیت المال ردیف بودجه نداشته/ مردم نذورات و وقف داشتند
فرق مهمش اینه
اکثر هزینه حرم امام از پول بیت الماله که شاید یه عده ای راضی نباشن
ناشناس
اگر به حرم امام رضا (ع) برویم وازساده زیستی ایشان بگوییم چه؟ یا ضریح مطهر امام حسین (ع) را نشان بدهیم وبگوییم با چه هزینه ای ساخته شده چی؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ان شاءالله دست نوه ات را بگیر ببر جماران تا بفهمد خمینی کی بود.
واقعا درست گفتی
امین
Iran, Islamic Republic of
سلام.یه سوال برای من پیش اومده.وقتی میگید این معماری حرم امام خمینی هیچ نشانه ای از ساده زیستی ایشون نداره پس وقتی میرید حرم امام رضا یا حضرت معصومه چه جوری درباره ساده زیستی اون عزیزان صحبت می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
خب مسلما مشکل از شماست! چون باید نوه ات رو ببری جماران برای نشان دادن زندگی امام(ره). حرم امام به زندگی امام (ره) چه ربطی داره؟!!!
شما هم سعی کن تا اون موقع به شرط حیات استانداردهای آموزشی خودت رو مثل نوه ات ارتقاء بدی که برای آموزش مثال اشتباه انتخاب نکنی.
جماران؟! جماران هم که اون دیوار نصفه رنگ شده اش که سندی تاریخی بود تا جایی که من یادمه رنگ شد! ترسم از اینه که جماران هم در اون زمان همین جماران نباشه!
جالبه بعضیا وقتی به این زرق و برقها میرسیم حرم امام رو با حرم ائمه مقایسه میکنند اما در مورد رعایت برخی از ضوابط دینی که در حرم ائمه مورد توجه قرار میگیره مقایسه ای در کار نیست!