جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

رونمایی از سامانه موشکی "زلزال"‌ انصارالله

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 425569
خبرنگار المیادین در جدیدترین گزارش خود از یمن اعلام کرد که پس از رونمایی از موشک‌های "زلزال" یمنی‌ها، تعداد زیادی از مردم مناطق مرزی عربستان سعودی خانه و کاشانه خود را رها کردند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، شبکه المسیره که سخنگوی گروه انصارالله است در گزارشی تصاویری از سامانه موشکی ساخت داخل یمن را به نام زلزال پخش کرد.

این شبکه افزود: این سامانه موشکی از قدرت هدف گیری بسیار بالایی برخوردار است و روی سکوهای تکی یا سه گانه قابل نصب است و می‌تواند اهداف خود را تا فاصله سه کیلومتری هدف قرار دهد.

همچنین این شبکه تصاویری از موشک انداز از نوع کاتیوشا ۱۰۷ را پخش کرد که مقر نظامی الهجر عربستان را در منطقه مرزی طخیا هدف قرار داد و دود زیادی منطقه را فراگرفت.

شبکه المیادین نیز گزارش داد، پس از رونمایی از سامانه موشکی زلزال یمن، تعداد زیادی از ساکنان روستاهای الخوجره، الطوال و الحثیره در عربستان سعودی خانه و کاشانه خود را رها کردند.

در همین حال ارتش یمن توانست در میان درگیری‌های شدید با افراد مسلح وارد شهر نصاب در شبوه شود.

از سوی دیگر حملات ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی به مناطق مختلفی از صنعاء ادامه دارد.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که در حمله ائتلاف سعودی به منطقه مرزی البقع در صعده یک شیخ قبیله و پنج تن از همراهانش کشته شدند.

جنگنده‌های ائتلاف همزمان با حضور محمد ولد الشیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن در صنعاء حملاتی را به پایتخت یمن داشتند. این جنگنده‌ها همچنین مناطقی در صعده را هدف قرار دادند و در حملات در حجه نیز هفت تن از جمله مدیر مرکز حمایت از کودکان کشته شدند.

ائتلاف سعودی همچنین اردوگاه امنیت مرکزی و کوه النهرین و کوه فج عطان در صنعاء را هدف قرار داد و حملاتی به سد مأرب و اطراف فرودگاه یمن داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
"فاصله سه کیلومتری" ؟ اشتباه تایچی نیست؟ یک خمپاره 80 که برد بیشتری دارد.