جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

نوبخت: تجمعات بدون مجوز، غیرقانونی و خلاف شرع است

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 425542
سخنگوی دولت گفت: وزیر کار مامور شده که حکم قانونی حذف پردرآمدها را اجرایی کند و با جدیت کارش را شروع کرده است.
نوبخت: تجمعات بدون مجوز، غیرقانونی و خلاف شرع است
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز دوشنبه طی سخنانی در نشست خبری گفت: وزیر کار مامور شده که حکم قانونی حذف یارانه پردرآمدها را اجرایی کند و با جدیت کارش را شروع کرده است.

وی افزود: بنا نداریم مجددا ثبت نام دریافت یارانه داشته باشیم اما از سازمان هدفمندی می‌خواهیم کسانی را که از امر ثبت نام به هر دلیلی جا ماندند، ثبت نام کند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: تجمعات دلواپسان بدون داشتن مجوز درباره مذاکرات، غیرقانونی است و همانگونه که رهبری گفتند، خلاف شرع است.

نوبخت ادامه داد: گروهی از وزارت راه، امر انتقال پایتخت را بررسی و مطالعات را به روز می‌کنند.

وی با بیان اینکه تفکیک وزارت ورزش از جوانان به صورت رسمی مطرح نشده اما قابل بررسی است، اشاره‌ای هم به موضوع گرانی قیمت بنزین کرد و گفت که، ما در افزایش قیمت بنزین، تنها قانون را اجرا کردیم و ربطی برای فشار به افکار عمومی برای پذیرفتن توافق هسته‌ای ندارد.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: درباره روند برنامه‌های صدا و سیما درخصوص مذاکرات هسته‌ای، افکار عمومی به خوبی قضاوت خواهد کرد.

نوبخت با بیان اینکه دولت به عنوان مجذری انتخابات قانونا برای اجرای دخالت خواهد کرد، گفت: دولت به هیچ وجه از امکانات دولتی له یه علیه کسی استفاده نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
نظرات ما حاوی توهین نیست ولی درج نمیگردد نمیدانم چرا شما را به خدا قسم میدهم که دران سایت اگر کسی هست جواب من نادان را بدهد از ان سال که پرداخت یارانه شروع شد تا الان چقدر ما افزایش قیمت داشته ایم اعم از برق گاز بنزین انواع ارزش افزوده در صورتحسابها قیمت بنزین بالای سه برابر شد چند برابر یارانه را دولت هر ماهه ازما گرفته اند ان چهل وپنج هزار تومان لعنتی تمام نشد هنوز کسری دارند حساب دو دو تا میشه چهار تا اینها اصول اولیه ریاضی را هم قبول ندارند
United States
ببخشید نوبخت جان لطفا جواب این سوال را بفرمایید
دولت احمدی نژاد با نفت 150 دلاری قبل تحریم نتونست پایتخن را جابجا کنه
شما با تحویل گرفتن ویرانه خزانه خالی نفت 50 دلار عدم آدم حساب کردن ایرانی ها در مذاکرات تحریم هر روزه کاهش فروش نفت عدم توانایی در قطع یارانه پولدارها کاهش تولید داخلی افزایش چکهای برگشتی کاهش شاخص بورس انتظار همه دستگاهها برای رسیدن به توافق و عدم کارایی آنها افزایش اختلاسهای 3000 میلیاردی و ...
علوی
Iran, Islamic Republic of
هر چند از نظر عقلی اجتماع نقیضین محال است ولی در دولت تدبیر و امید ممکن است چون آقای جهانگیری از عدم توانائی دولت در تشخیص افراد پردرآمد جهت حذف یارانه سخن می راند و روز دیگر جناب سخنگوی راستگو از آغاز شناسائی ثروتمندان جهت حذف یارانه افاضه می دهد . در مورد انتخابات هم ایشان می فرماید از امکانات دولتی له یا علیه کسی استفاده نمی شود اگر مرادشان امکانات مادی و غیر انسانی است که ممکن راست بگوید وممکن است کمافی السابق خلاف واقع بفرماید ولی اگر مراد ایشان از امکانات دولتی ، نیروی انسانی است که قطعاً خلاف واقع می فرماید چون در استان گیلان برای یک دست کردن نمایندگان گیلان حضرتشان از ماهها قبل استارت زده و جلسات هم اندیشی منسجمی را برگزار کرده است . هرچند فعالیت انتخاباتی ایشان برای انتخابات 94 تداعی گر فعالیت انتخاباتی ایشان در انتخابات 84 به نفع ولی نعمتشان جناب هاشمی است که یکی از عوامل اصلی شکست هاشمی لااقل در استان گیلان اقدامات انتخاباتی جناب سخنگوی راستگو بوده است .
ممد باقر خالى بند !!؟؟
اين دولت ، بواقع دولت راست گويانه !!!!!!!!!!