شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

روایت جواد عزتی از «دردسرهای عظیم۲»

يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 425396
جواد عزتی گفت: تمام تلاشمان را به کار بستیم تا این سری از سریال حتی از سری اولش بهتر و پرمخاطب‌تر شود و ساخت ادامه آن نیز به مردم مربوط می‌شود.
به گزارش جهان، «جواد عزتی» در گفت‌وگو با فارس گفت: همانطور که می‌دانید مشغول بازی در سری دوم سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هستم.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را به کار بستیم تا این سری از سریال حتی از سری اولش بهتر و پر مخاطب تر شود و ساخت ادامه آن نیز به مردم مربوط می‌شود.

این بازیگر در همین رابطه افزود: این را به یقین می‌گویم که از نظر متن،بازی‌ها، کارگردانی و ... همه چیز بهتر از سری اول است. یعنی این را وظیفه گروه می‌دانم، زمانیکه مردم از سری اول این سریال استقبال کردند، پس ما به عنوان عوامل تولید وظیفه‌مان ایجاب می‌کند که در قبال آنها کار خود را به خوبی انجام دهیم.

بازیگر سریال «دودکش» در پایان با اشاره به زمان پخش این سریال نیز گفت: ان شاءالله با خیال راحت به پخش ماه رمضان خواهیم رسید و نمی‌توانم این را حدس بزنم که در ماه رمضان بیشتر دیده ‌می‌شویم یا نه.

به گزارش فارس، سری اول مجموعه «دردسرهای عظیم» سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد و در مدت زمان پخش توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند. در این مجموعه تلویزیونی مهدی هاشمی، جواد عزتی، امیر غفارمنش، مهران رجبی، مریم سعادت، الناز حبیبی و ... ایفای نقش کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *