چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر خبرداد:

تضمین ارسال کمک‌های ایران به یمن

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب: 425273
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از تضمین ارسال کمک‌های ایران به یمن خبر داد و بر هماهنگی و نظارت نیروهای جمعیت هلال ایران بر توزیع محموله ارسالی به جیبوتی تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان ملل، کمیته بین المللی صلیب سرخ محموله کمک‌های بشردوستانه ایران در جیبوتی در حال تخلیه و نیروهای جمعیت هلال‌احمر برای نظارت بر ارسال و توزیع اقلام در این کشور مستقر هستند.

وی افزود: سه نفر از همکاران ما همراه با این پرواز به جیبوتی اعزام شدند تا شرایط این کشور را بررسی کنند. همچنین این افراد از بخش‌های مختلف جیبوتی از جمله اردوگاه‌های آوارگان یمنی در این کشور بازدید کرده و نظارت بر ارسال بخشی از کمک‌های امدادی ما به این اردوگاه‌ها خواهند داشت و با مقامات کشور جیبوتی و مسئولان سازمان های مرتبط دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

انجام تشریفات قانونی برای تضمین ارسال کمک‌های ایران به یمن

رئیس سازمان امداد و نجات با تاکید بر اینکه نهادهای بین المللی بخشی از کمک‌های هلال احمر ایران (کشتی نجات) را تحویل گرفتند و تشریفات قانونی برای تضمین ارسال کمک‌های کشورمان به مردم یمن توسط این نهادها انجام شده است، خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، هیئت سه نفره هلال احمر ایران به کشور یمن اعزام خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *