پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انتظار پیرزن فلسطینی را کشت+عکس

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۵
کد مطلب: 425013
حال یک زن سالمند فلسطینی در پی انتظار طولانی‌مدت در گذرگاه رفح برای ورود به نوار غزه دچار وخامت شد که در نهایت به مرگ وی منجر شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حال «یسری الخطیب» پیرزن فلسطینی هنگام انتظار در طرف مصری برای ورود به نوار رو به وخامت گذاشت و به مرگ او منجر شد.
بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، شاهدان عینی اعلام کردند که خطیب از ساعت یک و نیم ظهر (به وقت محلی) میان چمدان‌های مسافران و زیر گرمای بی سابقه منطقه منتظر بود و دچار حالت اغما شد.


«ماهر ابوصبحه» رئیس هیأت گذرگاه‌های غزه در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: ارتش مصر این پیرزن فلسطینی را به بیمارستان «العریش» انتقال دادند و حال او پس از دریافت کمک‌های پزشکی بهتر و وارد خانیونس در نوار غزه شد.

حال این زن سالمند فلسطینی پس از رسیدن به خانیونس دوباره وخیم شد و پس از انتقال به بیمارستان اروپایی در نوار غزه درگذشت.

گذرگاه رفح به عنوان تنها شاهرگ حیاتی نوار غزه بیش از ۱۰۰ روز است که بسته است. در پی حملات شبه‌نظامیان در منطقه سینا در سال گذشته میلادی (۲۰۱۴) مصر اقدام به بستن این گذرگاه کرد و تنها روزهای محدود برای موارد ضروری ان را باز می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *