جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
در واکنش به احتمال پس گرفتن میزبانی جام جهانی از روسیه

پوتین: آن سنگ‌اندازی‌ها را به یاد بیاورید

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب: 424989
رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به این که ممکن است امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ از کشورش گرفته شود، با اشاره به گذشته گفت: سنگ‌‌اندازی‌ها در زمان دریافت جواز میزبانی را به یاد آورید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، درپی این‌که گمانه‌زنی‌ها در مورد لغو میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ در روز اخیر بیشتر شده است، ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه ساعتی پیش به دستگیری مقامات فیفا واکنش نشان داد. او در گفتگو با رسانه‌ها از عملکرد وزارت دادگستری آمریکا به شدت انتقاد کرد و گفت که این اقدام با هدف جلوگیری از انتخاب مجدد سپ بلاتر به ریاست فیفا انجام شده است.

پوتین با بیان اینکه هیچ یک از مقامات فیفا آمریکایی نیستند، گفت که این کشور نظام حقوقی اش را به دیگران تحمیل می‌کند و می‌خواهد همگی تابعی از آنها شوند.

او افزود: این اقدام نقض آشکار مقررات داخلی سازمان‌های بین‌المللی است. این سازمان‌ها خود دارای کمیته انضباتی و حقوقی هستند و در این رابطه نخست باید به این دستگاه‌ها اعماد کرد و اگر آن‌ها نتوانستند، کار را به مراجع بالاتر سپرد و نه آن‌که مستقیما ماجرا به ابرقدرت‌ها سپرده شود.

پوتین در بخش دیگری از سخنانش گفت: به یاد می آوریم که چقدر سپ بلاتر را تحت فشار گذاشته بودند تا از اعطای میزبانی جام جهانی به روسیه جلوگیری شود. لطفا آن سنگ انداری‌ها را به یاد بیاورید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *